XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Кафедра маркетингу запрошує до магістратури!

15:24, 29-04-2018

Магістерська програма «Маркетинг» у Державному університеті телекомунікацій орієнтована на підготовку висококваліфікованих маркетологів, чиї знання і навички формують рівень компетентності, який дозволяє їм самостійно вирішувати завдання маркетингового управління компанією.

В Україні підготовку майбутніх маркетологів здійснюють понад 100 вищих навчальних закладів. Проте, аналіз ринку праці показує, що роботодавців не зовсім задовольняє той рівень вмінь та навичок, які зараз надають випускникам ці навчальні заклади. І тільки в Державному університеті телекомунікацій на кафедрі маркетингу ви зможете отримати знання, які стануть в нагоді в такій найперспективнішій галузі, як телекомунікації та зв’язок.

У магістерській програмі поєднуються курси предметно-змістовної і методологічної спрямованості. Широко використовуються такі форми як майстер-класи провідних фахівців-практиків; вивчення case-studies; підготовка кваліфікаційних робіт, що відображають реальні програми маркетингової діяльності компаній, стажування.

Акцент на аналітико-дослідницьку підготовку студентів досягається за рахунок поглибленого вивчення проблематики досліджень в різноманітних сферах маркетингу. Програма передбачає знайомство студентів з кращими зразками практики і сучасними реаліями маркетингового управління.

На кафедрі діє сучасна лабораторія маркетингових досліджень, яка забезпечує підтримку навчального процесу новітніми інформаційними технологіями, електронними базами даних, діловими електронними іграми, пакетами спеціалізованих програм.

На кафедрі особлива увага приділяється поглибленому вивченню іноземної мови.

Унікальна пропозиція: навчання за АНГЛОМОВНОЮ ПРОГРАМОЮ МАГІСТРА З МАРКЕТИНГУ або вивчення окремих дисциплін англійською мовою (за бажанням).

Кафедра маркетингу піклується про те, щоб студенти могли найбільш повно реалізувати свій науковий потенціал: виступати з доповідями на українських і міжнародних конференціях, брати участь в наукових дослідженнях і публікувати результати в збірниках робіт і тематичних журналах.

Програма передбачає знайомство студентів з кращими зразками практики та сучасних реалій маркетингового управління. Саме у нас Ви можете наблизитися до світових вимог у фаховій спеціалізації відповідно до запитів роботодавців та викликів сьогодення, що є запорукою майбутнього успішного працевлаштування.

Підготовка випускних кваліфікаційних робіт здійснюється за матеріалами компаній, в яких працюють (планують працювати) студенти, що сприяє їх кар'єрному росту безпосередньо в процесі навчання.

Магістр з маркетингу може працювати на посадах:

  • Директор з маркетингу
  • Начальник відділу збуту (маркетингу)
  • Начальник відділу (з реклами, зв’язків з громадськістю)
  • Консультант з маркетингу
  • Менеджер (управитель) з маркетингу
  • Молодший науковий співробітник (маркетинг, ефективність господарської діяльності, раціоналізація виробництва)
  • Науковий співробітник (маркетинг, ефективність господарської діяльності, раціоналізація виробництва)
  • Науковий співробітник-консультант (маркетинг, ефективність господарської діяльності, раціоналізація виробництва)
  • Торговець (обслуговування бізнесу та реклами)
  • Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)
  • Рекламіст
  • Економіст із збуту
  • Директор малої фірми (страхової, аудиторської, рекламної тощо)
  • Керуючий агентством (страховим, торговельним, нерухомості, рекламним тощо)
  • Менеджер (управитель) з реклами
  • Менеджер (управитель) із збуту
  • Організатор із збуту
  • Викладач вищого навчального закладу

Випускники магістратури можуть продовжити свою освіту в аспірантурі Державного університету телекомунікацій. Студенти мають можливість здати кандидатські мінімуми і використовувати дослідження, що містяться у випускних кваліфікаційних роботах, при підготовці та захисті дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук

На кафедрі маркетингу Державного університету телекомунікацій студенти отримують якісну, престижну освіту, а також реалізують свій творчий потенціал і свіжі ідеї в проектах Студентської ради.

Організація професійних свят, зустрічі з відомими практиками-маркетологами розвивають у студентів професійні якості і дозволяють більше дізнатися про обрану професію.

Якщо ви вже навчаєтесь в іншому вищому навчальному закладі, але мрієте отримати якісну практико-орієнтовану освіту в Державному університеті телекомунікацій, ви легко можете перевестися до нас. Виберіть цікаву вам програму навчання, зв'яжіться з приймальною комісією, і ми докладно розповімо вам про умови переведення.

Станьте керівником з глибокими знаннями онлайн-маркетингу - отримайте ефективні інструменти для залучення клієнтів і прибутку через Інтернет.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 7 272