Державний Університет Телекомунікацій

Латеральний маркетинг в дії - студенти-маркетологи у коворкінгу "Часопис"

Латеральний маркетинг (lateral - бічний) - система нетрадиційних методів просування товарів і послуг, що дозволяє успішно боротися з конкуренцією. В основі латерального маркетингу – особливий вид мислення – «латеральне» як метод нестандартного, творчого підходу до вирішення задач. Новий продукт руйнує звички і існуючу поведінку споживачів і вимагає створення нових технологій споживання, задає нові основи компетенцій.

Яскравим прикладом успішного латерального маркетингу є коворкін «Часопис». Загалом, «ково́ркінг»  (англ. сo-working спільно працювати) є моделлю організації роботи людей з різним типом зайнятості у єдиному робочому просторі. Головна перевага коворкін кафе «Часопис» це цікава модель не лише відпочинку, а й роботи людей без прив’язки до конкретного робочого місця компанії (віртуальне (віддалене) робоче місце), забезпечена доступом до швидкісного інтернету, орендою ноутбуків та іншими умовами  для створення комьюніті з відповідною робочою атмосферою.

Тож 17 жовтня 2018 року студенти першого курсу спеціальності «Маркетинг» під керівництвом професора кафедри маркетингу Виноградової О.В (д.е.н., завідувач кафедри) та доцента кафедри Євтушенко Н.О (куратор гр.МРД-11) не лише відвідали кафе з незвичайним інтер’єром – коворкінг “Часопис”, а й на практиці засвоїли основні принципи дії латерального маркетингу.

Коворкінг «Часопис» оснащений 7 залами з унікальним дизайном, де можна попрацювати в креативній і творчій обстановці, насолодитися смачною кавою і чаєм і поспілкуватися з цікавими людьми. На першому поверсі розташовані бібліотека, переговорна на 12 осіб, паркова зона. В бібліотеці можна почитати книги, навіть купити або обміняти їх. На мінус першому поверсі відвідувачі можуть весело провести час в ігровій, де до їх послуг представлені настільний футбол і різні настільні ігри. Особливу увагу привертає камінна зала для проведення офіційної зустрічі, а також кінозал, який розрахований на 15 осіб. Фільми можна приносити, як з собою, так і вибирати з фільмотеки кафе «Часопис».

Таким чином, під час відвідування кафе студенти-маркетологи на практиці могли усвідомити практичні навички латерального мислення і латерального маркетингу.


Фотографії

Оцініть новину:
13

Читайте також

Ти абітурієнт? Плануєш вступати до вищу? Хочеш бути в курсі останніх новин Вступної компанії-2019? Тоді ця інформація саме для тебе! Український це..
Стажування - одна з можливостей потрапити в цікаву компанію з варіантом продовжити роботу після її завершення і один з реальних шансів для студента ро..
Наукова діяльність професорсько-викладацького складу, докторантів, аспірантів та студентів кафедри є базовим компонентом підвищення їх професі..

Ключові слова

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

у завідувача кафедри
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Кафедра маркетингу Державного університету телекомунікацій готує сучасних фахівців, які володіють глибокими знаннями в сфері маркетингу, менеджменту та цифрових комунікацій. Наші студенти отримують глибокі знання, вміють системно, інноваційно та креативно мислити і приймати ефективні рішення.

Ми зможемо надати Вам необхідну інформацію та рекомендації щодо вступу до ВНЗ під час вступної кампанії.
Спеціалізація: Маркетинг

Кафедра маркетингу Державного університету телекомунікацій готує сучасних фахівців, які володіють глибокими знаннями в сфері маркетингу, менеджменту та цифрових комунікацій. Наші студенти отримують глибокі знання, вміють системно, інноваційно та креативно мислити і приймати ефективні рішення.

Ми у соціальних мережах


Переглядів: 388
^