XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

До ДНЯ МАРКЕТОЛОГА – здобутки та перемоги наших студентів!

16:44, 27-10-2018

25 жовтня 2018 р. на кафедрі маркетингу Державного університету телекомунікацій відбулися урочистості  з нагоди професійного  свята - Дня маркетолога - представників однієї з найбільш популярних і найкреативніших професій!

На святі були присутні:  

  • Директор Навчально-наукового інституту менеджменту і підприємництва Федюнін Сергій Анатолійович.
  • Начальник маркетингового відділу ТОВ «UDS CONSULTING» Світлана Каци
  • Викладачі кафедри маркетингу ДУТ. 
  • Студенти першого, другого та третього курсів спеціальності «Маркетинг».

Маркетолог -  один з найважливіших фахівців у будь-якому сучасному бізнесі. В розвинених країнах на посадах, пов'язаних з маркетингом, працюють від 25 % до 30 %  всіх працівників сектора економіки.  Люди цієї професії є генераторами розвитку будь – якої компанії. Але для цього необхідно мати відповідні знання та навички, які надають у нашому університеті відповідно до вимог практиків – роботодавців, на базі інноваційного  змісту навчання. Ідеологами формування компетентностей  майбутніх фахівців є керівництво нашого університету. Директор ННІМП Федюнін С.А. привітав присутніх та підкреслив необхідність йти в ногу з часом, важливість зв’язку з реальними проблемами сьогодення.

Завдяки плідним відносинам кафедри маркетингу з компаніямипартнерами студенти мають можливість вдосконалити професійні компетенції, наблизитися до світових вимог у фаховій спеціалізації, бути обізнаними з інноваційними напрямами діяльності компаній. Значимість майбутньої професії та її особливості розкрила начальник маркетингового відділу ТОВ «UDS CONSULTING» Світлана Каци.

Вміння творчо представити результати досліджень майбутні фахівці продемонстрували у вигляді презентацій. Спеціально до  професійного свята студентами МРД-11 було представлено на оцінку присутніх фотографії бачення себе у майбутній професії з коментарями. За підсумками голосування переможцем стало тематичне фото  Сергія Буряна.   

Група МРД-21 представила презентацію «Півтора роки як студенти-маркетологи, або MRD FAMILY LIFE», в якій розповіли про свої студентські будні і свята і надали цікаві поради першокурсникам. Група МРД-31 представила презентацію «Як усе починалося».

Цього року було продовжено традиційну церемонію  нагородження найкращих студентів другого та третього курсів. Компетентне журі у складі викладачів кафедри маркетингу за підсумками минулого навчального року визначило переможців за номінаціями, які є суттєвими для майбутніх фахівців з маркетингу. І найкращими студентами стали  «Super Star» - 2018 - Анастасія Савенко (МРД 31) та Ольга Пінчук (МРД 21) і переможець «Маркетолог 2018» - Яна Саянна (МРД 31).

Переможців у номінаціях та найактивніших учасників свята було нагороджено знаковими сувенірами та солодкими призами. Старости груп, завідувач кафедри О.В. Виноградова та директор ННІМП С.А. Федюнін задули свічки на святковому тематичному торті і побажали всім здійснення найзавітніших мрій.

Кожен з присутніх на святі студентів є яскравою, креативною індивідуальністю. Це підтвердив виступ наших першокурсників-маркетологів, які  чудовим співом закрили офіційну частину свята.

А потім –  був єдиний спів студентів усіх груп, які здружилися під час свята і дали привід пишатися ними і сподіватися, що кожен з них матиме прекрасне майбутнє і прославить свою Альма–матір гідною поведінкою, високопрофесійною працею і творчими звершеннями.

Щиро дякуємо всім присутнім і чекаємо на зустріч наступного року. 

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 320