XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Участь кафедри маркетингу в I Міжнародній науково-практичній конференції в ЛТЕУ

12:11, 20-11-2018

Представники кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій Виноградова О.В. – д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу, Євтушенко Н.О. – к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу, Дрокіна Н.І. – к.е.н., доцент кафедри маркетингу прийняли активну участь у І Міжнародній науково-практичній конференції «Сталий розвиток туризму на засадах партнерства: освіта, наука, практика», що проводилася 31.10-1.11.18 на базі Львівського торговельно-економічного університету.

У масштабній конференції взяли участь науковці з України, Польщі, Молдови, Латвії, Грузії, Азербайджану та представники Національної туристичної організації, Укркоопспілки, Львівської міської ради.

 
 
 

Шановними учасниками та цікавими гостями конференції були: Іван Ліптуга – Президент Національної туристичної організації, Радник Першого віце-премʼєр-міністра – Міністра економічного розвитку і торгівлі України з питань туризму та курортів; Ліна Остапчук – начальник управління туризму Львівської міської ради; Андрій Москаленко – заступник міського Голови Львова з питань розвитку.

Виноградова Олена Володимирівна виступила на пленарному засіданні модератором напряму «Розвиток туристичних дестинацій України: соціально-культурні, економічні, маркетингові та управлінські аспекти».

Євтушенко Н.О. та Дрокіна Н.І. прийняли участь у секційному засіданні «Розвиток туризму та туристичних дестинацій України: маркетингові, управлінські, фінансово-економічні та нормативно-правові аспекти» під керівництвом д.е.н., професора, завідувача кафедри туризму та готельно-ресторанної справи Львівського торговельно-економічного університету Б.Мізюка.

В рамках конференції пройшло засідання круглого столу «Мережа знань НТОУ», де обговорювалися питання роботи МЗ та підготовки і перепідготовки кадрів.  

Враховуючи те, що будь-яка науково-практична конференція є не тільки можливістю обміну думками й апробуванням своїх теоретичних напрацювань її учасниками, а й прекрасною нагодою для нових знайомств, усі учасники конференції мали можливість для неформального спілкування й отримання незабутніх вражень.

Від імені делегації кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій хотілося б висловити велику подяку голові організаційного комітету науково-практичної конференції - першому проректору Львівського торговельно-економічного університету, д.е.н., професору Барні М.Ю., за цікавий науковий захід та його прекрасну організацію.

Участь у конференції сприяла поширенню наукових зв’язків кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій та споріднених кафедр інших навчальних закладів, збагатила науковий потенціал кафедри у результаті обміну досвідом з інновацій у маркетингу, отримана інформація буде активно застосовуватися у навчальному процесі ДУТ.

 

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 748