XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Кафедра маркетингу вітає Бур’яна Сергія, який зайняв 2-ге місце в конкурсі «МІСТЕР ДУТ 2019» та отримав звання «І ВІЦЕ-МІСТЕР ДУТ 2019»

21:55, 20-03-2019

14 березня відбулася визначна подія для всього університету – «Містер ДУТ 2019».

Нашу спеціальність представляв Бур’ян Сергій – студент групи МРД-11. Йому, як і всім учасникам, довелося пройти через нелегкі випробування, а саме: Фітнес, Таланти, Дефіле Х та Вечірнє дефіле. Кожен з етапів був складний і виснажений, але Сергій гідно витримав всі складнощі та отримав довгоочікувану перемогу.

Ще з самого початку він вразив зал своїм ефектним виходом на сцену та неймовірно гарною грою на гітарі.

Гарна фізична форма у поєднанні з талантом та розумом допомогли Сергію отримати призове місце. Звісно куди ж без підтримки.

Підтримати нашого Віце-Містера прийшли друзі та одногрупники. Отож Сергій просто не міг не підтвердити очікувань.

 

Бажаємо успіхів та натхнення, та запрошуємо всіх, за прикладом Сергія, не чекати, а починати діяти вже зараз, і не зупинятися, поки не буде досягнуто успіху.

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 414