XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Цікаво і корисно: про проблеми комунікації на практичному занятті «Групова динаміка і комунікації»

10:12, 28-03-2019

Інноваційні процеси в освітньому просторі України зумовили орієнтацію змісту і технологій навчання на розвиток індивідуальності майбутніх фахівців. Основним завданням викладацького складу кафедри маркетингу є формування у студентів відповідних професійних умінь і навичок, а також мотивації до майбутньої професійної діяльності. Ефективними засобами з цієї точки зору є ігрові методи, зокрема ділові ігри і тренінги.

Як засіб імітації професійної діяльності, ділові ігри інтенсифікують процес навчання, надають студентам можливість отримати попередній досвід майбутньої діяльності, стати активним учасником у процесі вирішення тих чи інших проблемних ситуацій.

На цьому тижні під час практичних занять з дисципліни «Групова динаміка і комунікації» студенти всіх перших курсів прийняли участь у тренінгу «Зіпсований телефон». Цю гру добре застосовувати в тренінгах по навичкам комунікації, передачі інформації і всіх інших, де важливо вміти точно відтворювати отриману інформацію і показати важливість уточнюючих запитань.

Опис вправи: Тренер просить вийти 7-10 добровольців, які будуть брати участь у вправі, після пояснює правила: 6-9 осіб виходять за двері, а одному (тому, хто залишився) тренер зачитує текст. Завдання студентів передати те, що вони запам'ятали наступному учаснику. Учасники заходять по черзі - слухають і передають отриману інформацію.

Після закінчення ділової гри проводиться аналіз ефективності міжособистісних комунікацій, виявляються механізми спотворення інформації при багаторазовій передачі, позначаються способи ефективної комунікації. Студенти на власному прикладі побачили, що в процесі передачі від однієї людини до іншої, інформація значно видозмінюється. Від первинної інформації, що пройшла ланцюжок з чотирьох-п’яти людей, незмінними залишаються близько 30%. Решта 70% складаються з домислів, узагальнень, вільних версій тощо.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 402