Укр.   Рус.   Eng.

Державний Університет Телекомунікацій

Найцінніше – поради від компаній-партнерів ДУТ для майбутніх маркетологів

14 травня студенти-маркетологи першого, другого та третього курсів з кураторами Євтушенко Н.О. і Крижко О.В. відвідали виставку "МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМ ІоТ" .

 
 

Своїми враженнями поділилися студенти:

Студент першого курсу гр. МРД-11 Назар Поліщук:

Перше, що кидається в очі - шолом та окуляри віртуальної реальності. Новітні технології все більше дивують і шокують уяву звичайної людини, змінюючи світ в кращу сторону. Було дуже цікаво, адже  а за допомогою саме новітніх систем і приладів ми, маркетологи, маємо можливість працювати ефективніше та більш досконало. Після пояснення принципу роботи представниками компаній стало ясно, що  за технологіями - майбутнє. Але найбільшу цінність для нас, як для маркетологів, представила система відеонагляду від ViaTec.

Сергій Пилипченко, менеджер з розвитку бізнесу, розповів про всі можливості даної системи і ми були трохи приголомшені. Ми дізналися, що зараз  камери можуть розпізнати гендерні відмінності та кількість людей які потраплять в поле зору об'єктива, відслідковувати увагу і рух очей. Також надзвичайно цікаво було дізнатися про новітні системи моделювання та порівняння даних від компанії «HUAWEI UKRAINE». Всю інформацію та приклади програм і устаткування нам надав Сергій Хомутов – Data solution менеджер.

В наш час технології розвиваються дуже швидко і дуже вважливо не просто бути обізнаним в цій галузі, а й контролювати і швидко опановувати їх, адже той, хто перший оволодіє технологіями – буде поза конкуренцією.

Своїми враженнями поділилася студентка 3 курсу гр. МРД-31 Яна Саянна:

Відвідавши конференцію нам як студентам маркетологам було цікаво а головне корисно дізнатись про те як інформаційні технології  можна використовувати в маркетингу.

А саме відеоспостереження. Сергій Пилипенко, менеджер по розвитку бізнесу розповів наскільки універсальними можуть бути відеокамери та як вони можуть допомогти маркетологу  підрахувати кількість покупців та розподілити їх на сегменти.

Аналізуючи всю зібрану інформацію з відеоспостереження підприємства отримують уявлення про поведінку клієнтів а також зможуть підвищити ефективність ведення свого бізнесу. Це полегшує працю маркетолога адже спеціальне програмне забезпечення само робить вибірку.

Ми з захопленням все вислухали та зробили певні висновки: що ІТ  та маркетинг це дві сфери, які повинні йти нога в ногу.

 
 
Оцініть новину:
17

Читайте також

23 травняу ФІТНЕС-ЗАЛІ Університету пройшли вибори Голови Студентської ради НАВЧАЛЬНО-НАУКОВОГО ІНСТИТУТУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. За результатами..
На базі нашого Університету протягом 14-16 травня відбувся Семінар-практикум МСЕ для регіонів Європи та СНД «Інфраструктура ІКТ як основа цифров..
25 травня 2019 року в Прес-центрі Державного університету телекомунікацій пройшло вручення сертифікатів Підготовчого відділення. Привітати слухачів..

Ключові слова

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

у завідувача кафедри
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Ми зможемо надати Вам необхідну інформацію та рекомендації щодо вступу до ВНЗ під час вступної кампанії.
Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.


Переглядів: 180
^