Укр.   Рус.   Eng.

Державний Університет Телекомунікацій

Заключне засідання гуртка «ІТ-маркетолог» у 2018-2019 навчальному році

6 червня відбулося заключне в цьому навчальному році засідання наукового гуртка «ІТ-маркетолог». Заключною темою було: «Успішні люди в ІТ-маркетингу». В обговоренні теми приймали участь керівник наукового гуртка к.е.н. доцент кафедри Н.О. Євтушенко, завідувач кафедри Виноградова О.В., к.е.н. доцент кафедри Плахотнікова Л.О. та студенти груп МРД-11, МРД-21 та МРД-31.

Першим виступав Поліщук Назар – студент групи МРД-11. Об’єктом його дослідження став Андрій Федорів та його незалежне маркетингове агентство «Fedoriv». Було досліджено шлях до успіху компанії: від створення креативної реклами для різних вітчизняних підприємств до формування бюджету у підприємств на міжнародному рівні.

Наступним доповідачем була Саянна Яна з МРД-31 і вона розповіла про Станіслава Стояцького – креативного директора в NGN agency,  компанія якого займається консалтингом в сфері ІТ. За останні декілька років NGN agency довела про необхідність поєднання маркетингу і ІТ, що дозволить телекомунікаційним підприємствам швидше орієнтуватися в запитах споживачів  та допоможе збільшити асортимент послуг в сфері ІТ.
 

Отже, впродовж року найкращі студенти-маркетологи разом з викладачами кафедри маркетингу працювали і досліджували тему маркетингу в сучасному світі.

Конференції, круглі столи,  екскурсії, зустрічі з відомими людьми та події – відкрили Учасникам гуртка, студентам спеціальності «Маркетинг» правила і секрети успіху в маркетингу, що починалося від виконання практичних завдань з теми «Інтернет-маркетинг: пошук маркетингової інформації» у лютому 2019 року до теми «Український молодіжний бренд: сучасний стан та перспективи розвитку» у травні 2019 року. Особливої уваги заслуговує тренінг з практичними завданнями «Email-маркетинг», та зустріч, яка відбулася в Торгово-Промисловій Палаті України. Метою зібрання в такому місці стало питання «Дослідження споживчих потреб споживачів на ринку телекомунікацій України».

І ось закінчився навчальний рік, а отже і робота в цьому році навчально-наукового гуртка «ІТ-маркетолог». В наступному навчальному році гурток відновить свою діяльність з новими учасниками та цікавими подіями.

ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!

Оцініть новину:
7

Читайте також

З 24 травня у Навчально-науковому інституті заочного та дистанційного навчання починається головний екзамен для студентів - захист дипломних робіт. За..
За оперативною інформацією регіональних центрів оцінювання якості освіти, участь у тестуванні з математики 21 травня взяла 155 356 осіб, що становить ..
На цьому тижні закінчили свою роботу Державні екзаменаційні комісії, які атестували бакалаврів та магістрів з телекомунікацій. Підсумки такої роботи н..

Ключові слова

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

у завідувача кафедри
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Ми зможемо надати Вам необхідну інформацію та рекомендації щодо вступу до ВНЗ під час вступної кампанії.
Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.


Переглядів: 141
^