Укр.   Рус.   Eng.

Державний Університет Телекомунікацій

Вступ 2020: Умови вступу на Маркетинг одразу на 2-й або 3-й курс

Оцініть новину:
9

Читайте також

Як ми писали раніше, в Києві проходитьSEF-2019-KYIV - 11-й Форум і Виставка стійкої енергетики. Завдяки фірмі партнеру Schnaider electric, для науково..
13 вересня викладачі кафедри телекомунікаційних технологій та магістри групи РТДМ-52 прийняли участь у Першому Міжнародному Форумі Людського Капіт..
В рамках співпраці з Державним Університетом Телекомунікацій для учнів ліцею № 144 ім. Григорія Ващенка було проведено екскурсію викладачами кафедри Т..

Ключові слова

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

у завідувача кафедри
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Ми зможемо надати Вам необхідну інформацію та рекомендації щодо вступу до ВНЗ під час вступної кампанії.
Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.


Переглядів: 728
^