XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

У студентів-першокурсників відбулося перше заняття

10:04, 08-09-2019
 

На першому занятті завідувач кафедри маркетингу, д.е.н., професор Виноградова Олена Володимирівна ознайомила студентів з історією ГУТ і кафедри, структурою університету та інституту менеджменту і підприємництва, викладацьким складом кафедри з інноваційними змінами в системі навчання університету. Також доц. кафедри маркетингу Іртлач Михайло Олександрович докладно розповів про переваги та перспективи спеціальності «Маркетинг» в сучасному ринковому середовищі.

 

Окремо слід відзначити активну участь маркетологів другого курсу в святкуванні Дня Знань, які з власної ініціативи також привітали першокурсників, розповіли про свій успішний досвід навчання і запропонували їм ознайомчу екскурсію університетом.

 

Дорогі першокурсники!  Нехай багаж знань, який ви придбаєте, стане запорукою побудови успішної кар'єри в обраній вами сфері. Бажаємо Вам, щоб навчання в Державному університеті телекомунікацій  запам'яталася вам як час відкриттів, дружби і успіху у всьому!

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 120