XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Студентський науковий гурток «ІТ–МАРКЕТОЛОГ» - перші сходинки до наукового Олімпу

15:39, 27-09-2019

Підвищення якості підготовки спеціалістів у Державному університеті телекомунікацій відбувається не тільки протягом навчального процесу, а і у позанавчальний час, через студентський науковий гурток, що реалізує свою діяльність  відповідно до затверджених тематичних планів роботи кафедри.

Активна участь студентів у дослідницькій діяльності, застосування технологій та вмінь творчого підходу для вирішення наукових проблем реалізується у межах студентського наукового гуртка «ІТ-маркетолог», який створений на базі кафедри маркетингу завідувачем кафедри професором, д.е.н. – Виноградовою Оленою Володимирівною.

Керівником гуртка назначено доцента кафедри к.е.н. Євтушенко Наталю Олександрівну.

Членами студентського наукового гуртка «ІТ – маркетолог» є студенти груп МРД-11, МРД-21, МРД-31, МРД-41, МРДм-51, МРДм-61 - всього 35 студентів.

Засідання студентського наукового гуртка «ІТ – маркетолог» відбуваються два рази на місяць, при чому заплановано, що в обговоренні теми кожного засідання приймають участь різні викладачі кафедри маркетингу.

План заходів студентського наукового гуртка «ІТ – маркетолог» на перше півріччя 2019/2020н.р. наведено у таблиці.

 

План заходів студентського наукового гуртка «ІТ – маркетолог»

 

Викладач

(хто проводить)

Тема події

Вид заняття

Дата проведення

Євтушенко Н.О.

Виноградова О.В.

Презентація інформації щодо особливостей наукової діяльності студентів та плану робот гуртка. «Особливості наукової роботи студентів»

Вступна бесіда

12.09.2019

Євтушенко Н.О.

Крижко О.В.

Участь студентів у Виставці реклами, маркетингу, масмедіа «REX»

Екскурсія з елементами виконання практичних завдань

25.09.2019

Євтушенко Н.О.

Есмаханова А.У.

Презентація на тему: «Сканування корпоративної культури. Професійна етика і поведінка співробітників офісу»

Семінар-обговорення доповідей

10.10.2019

Євтушенко Н.О.

Виноградова О.В.

Міжнародний день маркетолога

Презентації доповідей

Івент-семінар

25.10.2019

Євтушенко Н.О.

Виноградова О.В.

Протистояння брендів, як метод ефективної реклами.

Семінар-дискусія

07.11.2019

Євтушенко Н.О.

Виноградова О.В.

Есмаханова А.У.

Тренінг: «Оцінка потреби афіліації у студентів-маркетологів»

Тренінг

21.11.2019

Євтушенко Н.О.

Виноградова О.В.

Участь у науковій конференції ДУТ «СВІТ ІНФОРМАЦІЇ ТА ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ»

Доповіді на конференції

12.12.2019

всі викладачі кафедри маркетингу

Участь у науковій конференції ДУТ «Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, бізнес»

Доповіді на конференції

25.12.2019

 

Існування студентського наукового гуртка «ІТ – маркетолог» є необхідним для становлення і розвитку майбутніх фахівців – маркетологів, які удосконалюють і поглиблюють свої знання, знаходять свою наукову стежину. Крім того, протягом реалізації запланованих заходів студенти-гуртківці переймають досвід своїх старших колег та наставників-викладачів, які із задоволенням передають набуті за довгі роки своєї професійної діяльності знання юним колегам для того, щоб у майбутньому останні стали висококваліфікованими фахівцями-маркетологами.

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 615