XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Іноземні студенти в ДУТ: можливості кроскультурної маркетингової комунікації

17:34, 19-11-2019

За даними Міністерства освіти і науки України, більше 65 тисяч іноземних студентів отримують освіту в Україні.  Як свідчить дослідження Українського державного центру міжнародної освіти при МОН, в Україні навчаються більше студентів з країн СНД - 49% (лідери - Туркменістан, Азербайджан, Грузія), Африки - 18% (лідери - Нігерія, Марокко, Гана), Близького Сходу - 16% (Ірак, Йорданія, Туреччина), Азії - 12% (Індія, Китай, В'єтнам). З країн ЄС - 2,3%.

Державний університет телекомунікацій надає освітні  послуги іноземним студентам з 31 країни світу: Азербайджан, Алжир, Білорусь, Грузія, Гана, Гамбія, Єгипет, Ізраїль, Ірак, Іран, Індія, Іспанія, Йорданія, Казахстан, Камерун, Китай, Конго, Кот-д’Івуар,  Лівія, Македонія, Марокко, Нігерія, Пакистан, Росія, Саудівська Аравія, Судан, США, Туніс, Туреччина, Туркменістан, Узбекистан та ін. 

В ДУТ ставляться до своїх освітніх пропозицій для іноземних студентів як до експортного продукту, який повинен відповідати викликам міжнародного конкурентного середовища, тут створено для них усі умови, іноземні студенти активно приймають участь у житті університету.

18.11.19 на практичному занятті з дисципліни «Маркетинг»  під час вивчення теми «Маркетингові дослідження»  (викладач – доцент Ірина Совершенна) студенти  групи МНД-12  мали змогу узяти справжнє інтерв`ю у своїх одногрупників – іноземних студентів із Демократичної Республіки Конго та Республіки Судан.

Студенти Мамбве Кіломбо Орна і Ндкеке Мбома Натан приємно вразили нас презентацією своєї країни – Демократичної Республіки Конго українською (див. презентацію).  

Ми дізнались багато цікавого про ДР Конго – державу в центральній Африці (в минулому – Заїр, колонія  Бельгії), про її історію, боротьбу за незалежність, столицю Кіншасу, унікальну природу,  культуру та традиції.

Крім того, Натан і Орна розказали про своє рідне місто, свої сім`ї, про себе і свої захоплення. Одногрупників цікавило усе: як вони обрали нашу країну, університет, спеціальність, чим захоплюються, ким  хочуть бути.

Ми були вражені кількістю мов, які знають конголезці (свої конго і лингала, а також англійську, французьку, китайську, російську і українську). Вони дуже розумні і здібні.

Студент із Судана – Халіл Осама розказав про свою батьківщину. Республіка Судан — країна на північному сході Африки, на узбережжі Червоного моря, третя за площею в Африці. Країна спеціалізується на видобутку нафти і сільському господарстві, експортує нафту, бавовну, кунжут, арахіс і сорго. Осама показав нам документальний фільм про своє рідне місто - столицю країни Хартум. Рідна мова Осами – арабська, араби пишуть справа наліво, тому Осамі поки що важко дається українська. Але він старається. Усі старші діти в сім`ї Осами  вже отримали вищу освіту і успішно працюють.

 

Іноземні студенти в ДУТ – сміливі, творчі, кмітливі, розумні поліглоти!

Ми пишаємося своїми студентами!

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 266