XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Починає роботу студентський науковий гурток StartUp IT-Leader

11:21, 20-02-2015

Шановні студенти ННІ менеджменту та підприємництва, запрошуємо всіх бажаючих взяти участь в роботі студентського наукового гуртка StartUp IT-Leader, заснованого на базі кафедри управління інноваційною діяльністю.

Основна мета створення гуртка – допомогти студентам отримати знання та практичні навички з використання сучасного програмного забезпечення для ефективного управління бізнесом та ведення власних наукових і маркетингових досліджень. Керівник гуртка – доц. каф. управління інноваційною діяльністю, к.г.н. Глушенкова Анастасія Анатоліївна.

Установче засідання гуртка відбудеться 24.02 о 15:30, в ауд. 408.

Календарний план роботи студентського наукового гуртка StartUp IT-Leader

Дата

Час

Місце

Тема

24.02

15:30

ауд. 408

Установче засідання. Комерційна ідея – методи генерування  та обґрунтування.

24.03

15:30

ауд. 408

Методи збору, обробки та аналізу актуальних статистичних даних за допомогою сучасних інформаційних технологій для наукових та маркетингових досліджень.

21.04

15:30

ауд. 408

Технології заснування власного електронного бізнесу. Принципи розробки бізнес-плану. Особливості менеджменту та маркетингу.

19.05

15:30

ауд. 408

Тайм-менеджмент та управління проектами за допомогою сучасного програмного забезпечення. Засоби комунікації зі споживачами та бізнес-партнерами в умовах стрімкого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій.

Серед іншого під час роботи гуртка Ви дізнаєтесь про:

  1. Обробку та форматування великих масивів статистичних даних для оцінки діяльності підприємства штатними засобами MS Excel.
  2. Розрахунок показників для обґрунтування комерційної ідеї з використанням формул у MS Excel.
  3. Графічне представлення даних для оптимізації процесу прийняття управлінських рішень, прогнозування показників. Тонкощі створення графіків, діаграм у MS Excel.
  4. Використання статистичного аналізу при дослідженні ринку, використання додаткових пакетів MS Excel для аналізу даних.
  5. Сфери застосування зведених таблиць MS Excel при веденні малого бізнесу.
  6. Управління малими проектами за допомогою MS Excel.
  7. Особливості оформлення мультимедійної презентації власної бізнес-ідеї за допомогою MS PowerPoint.
  8. Схеми, рисунки, діаграми в MS PowerPoint та MS Visio. Як представити свою бізнес-ідею так, щоб зацікавити аудиторію.
  9. Основні засоби комунікації зі споживачем. Особливості створення інтерактивних презентацій в MS PowerPoint.
  10. Основні принципи оформлення бізнес-плану та установчих документів засобами MS Word.
  11. Особливості спільної роботи над проектом бізнес-плану. Можливості рецензування в MS Word.
  12. Корпоративне спілкування. Можливості MS Word та MS Outlook.
  13. Організацію роботи менеджера. Планування часу за допомогою MS Outlook.
  14. Створення рекламної продукції (плакатів, буклетів тощо) за допомогою штатних засобів MS Publisher.
  15. Створення шаблону власної бізнес-моделі за допомогою MS Publisher.
  16. Особливості використання баз даних для ведення власного електронного бізнесу. Створення баз даних за допомогою MS Access.
  17. Особливості оцінки діяльності підприємства. Основні принципи розробки звітів за допомогою MS Access.

За довідками звертатись: к. 416, тел. (044) 249-25-82, e-mail: krasha@ukr.net, Глушенкова А.А.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 863
Додатковий набір до магістратури
Строки прийому заяв та документів додаткового конкурсного відбору для здобуття вищої освіти ступеня
Дізнатись більше