XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Викладачі кафедри маркетингу в епіцентрі маркетингових інновацій

14:30, 20-02-2020

Нові часи, нові тренди, нові концепції – драйвери змін у маркетингу. Який маркетинг потрібен сьогодні компаніям та підприємцям? 

 

Викладачі кафедри маркетингу відвідали відкриту лекцію по маркетингу тьютора курса стратегічного маркетингу МBA Eдинбурзької бізнес-школи, сертифікованого бізнес-тренера (Team Training International) ЕБШ Ігоря Гайовича на тему: «Який  маркетинг потрібен сьогодні  компаніям  та підприємцям?».

На прикладі продукту – частини товарної пропозиції – пан Ігор показав, як мультиперспективність може стати основою для успіху маркетингу компанії. Було обговорено ключові питання маркетингу, які виникають на управлінському рівні: Як зрозуміти та досягти клієнта по-новому; Як зберегти конкурентоспроможність компанії в умовах хаотичних змін; Як утримати керованість процесу маркетингу та компанії в цілому.

 

Сьогодні програма МВА Единбурзької бізнес-школи в Україні, що представлена на платформі House of Knowledge, стала майданчиком для проведення регулярних професійних форумів, майстер-класів за участі визнаних фахівців-практиків у сфері фінансів, маркетингу, організаційної поведінки, управління проектами, тощо.

Единбурзька бізнес-школа пропонує навчання за британськими програмами MBA. Навчання проходить у зручному форматі, що дозволяє поєднувати навчання з роботою, навіть якщо ви проживаєте в іншому місті або не в Україні.

Стратегічний маркетинг (Strаtegic Marketing) - ґрунтовний і практичний курс, які розглядає маркетинг починаючи з аналізу стратегії і стратегічних цілей, а також цілей підрозділів, позиціонування, роботу з брендом і більш практичні питання вибудовування продукту (або послуг) компанії, проведення досліджень і практичні інструменти. Завдяки інструментам аналізу зовнішнього середовища, продукту і компанії, курс допомагає виробити стратегії поведінки компанії в залежності від умов.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 361