XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Копірайтинг - шлях для успішності маркетолога

16:33, 05-03-2020

27 лютого відбулося 3 заняття курсу «Продуктивного інтернет – маркетингу».

Дане заняття було присвячено копірайтингу. Копірайтинг – це професійна діяльність, написання рекламних і презентаційних текстів.

Студенти мали змогу покращити свої набуті знання, а також вивчення нових, а саме:

  • Основи копірайтингу;
  • Як написати сильний текст;
  • Як почати заробляти на копірайтингу;
  • Успішні формули копірайтингу;

Роман Рудник відповів на головне запитання яке виникло у студентів, для чого потрібно писати:

  • Єдиний спосіб зробити успішний бізнес – проникнути в свідомість споживача;
  • Кожний може заробляти на написанні текстів;
  • З копірайтингу починається будь яка робота;

«Можна любити чи не любити писати, але вміти ти повинен обов’язково».

Хороший маркетолог тоді коли володіє навиками написання сильного тексту, що і вивчається на даному курсі. А виконуючи домашнє завдання студенти закріплюють свої знання.

Студенти, які гарно себе зарекомендують, отримають сертифікати та зможуть пройти стажування в компанії IconDesignLab.com.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 148