XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Карантин – проблема? Ні, це океан можливостей для майбутніх маркетологів!

17:53, 12-05-2020

У зв`язку з карантином зараз спостерігається  бум пропозицій на ринку онлайн-навчання від практиків. Щодня з’являються сотні можливостей для навчання, розвитку та самовдосконалення. Особливо багато варіантів для  молоді, студентів. Можна відкладати на майбутнє здійснення мрій, а можна перетворити їх у надихаючі цілі та йти за планом до здійснення мети!

Зараз можна ВСЕ: ризикувати, пробувати, помилятися, отримувати “ні”, а потім — виграти кілька стипендій одразу.

Проект  SUPERLUDI —  бізнес-школа нової економіки, пропонує освітні програми, відеолекції з управління бізнесом від лідерів, практиків  на сайті школи.

Андрій Федорів, засновник маркетингової компанії FEDORIV з створення брендів, в межах цього проекту виклав у вільному доступі авторський онлайн-курс BRAND FATHER  з 16 лекцій.

Олесь Тимофєєв, засновник  GeniusMarketing,  пропонує серію безкоштовних майстер-класів «Як стати затребуваним SMM-менеджером і таргетинг-спеціалістом» 12-13 травня о 18-00. Зареєструватись можна тут.

Digital Hub — Університет Digital-професій пропонує отримати онлайн професію Інстаграм-маркетолога.  

В AIR Academy завезли безкоштовні знання з Youtube. Вони розуміють, що люди зараз вклалися в гречку, тому відкривають тонну крутого навчання безкоштовно! Наприклад, експрес-курс «Як стати блогером на Youtube». AIR Academy пропонує також курс «YouTube-Розморожування» і з 12 по 25 травня проведе черговий марафон по розморожуванні твоїх ідей на YouTube.

  • Не знаєш, з чого почати на YouTube?
  • Не розумієш, звідки брати ідеї?
  • Не впевнений в собі?
  • Не вистачає мотивації для старту?

Тоді тобі до них! Інтенсивне навчання стане твоїм "чарівним стусаном" на YouTube.  

У результаті навчання ти: 

  • визначишся з ідеєю і темою свого каналу;
  • придумаєш 15 тем відео конкретно для твого каналу;
  • вибереш назву каналу;
  • придумаєш крутий опис;
  • визначишся з форматами контенту;
  • придумаєш рубрики і назви до них.

«Як створити Facebook business manager, ads manager» покаже київське агентство «Ранок».

Хочете виконувати більш складні SEO-завдання? Шукаєте інструменти більш просунутого рівня для роботи над своїм проектом?  Шукайте на сайті Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts.

15 травня о 10-00 Академія Інтернет-маркетингу Webpromoexperts проводить безкоштовну онлайн-конференціяю "Антикризовий інтернет-маркетинг", де буде 13 доповідей з розбором реальних кейсів з різних сфер, 8 годин рекомендацій, які допоможуть адаптуватися до нових реалій. Зареєструватись можна на сайті. Відеоінерв`ю на тему «Як влаштований маркетинг Kyivstar» з Павлом Даніманом в серії «Практики діджіталізаціі» WebPromoExperts можна подивитися тут. Інші відео з серії «Практики Діджіталізаціі» тут.

Загальний курс Digital-маркетингу від Google українською доступний тут.

Безкоштовний онлайн інтенсив з програмування «Тетріс на JavaScript за 3 дні» відбудеться 12, 13 і 14 травня, з 19:00 – 21:00. Ведучий: Ростислав Сілівейстр, FrontEnd Developer, тренер-консультант у напрямку FrontEnd. Реєстрація тут.

Безкоштовний онлайн-інтенсив: «Змійка на C#» відбудеться 16 та 17 травня з 19:00 – 22:00.  Всього за два дні ти зможеш написати свою першу  програму на C#. Ведучий: Роман Волик, NET Developer, тренер-консультант по C#. Реєстрація тут.

Конкурс студентських есе від KASTA.UA «Карантин і криза – виклик або нова можливість для України» з призовим фондом 40 тис.грн., дедлайн – 20 травня.

Гранти на оплату року навчання для студентів ВНЗ України в межах соціальної програми Scholarship – на офіційному сайті.

Теми аналітичних робіт:

Дедлайн – 17 травня 2020 р.
 

Світ — це безмежний океан можливостей, а ти — капітан свого корабля, який будувався  не для того, щоб стояти у затишній гавані. Перемагає той, хто швидко змінюється, не боїться ризикувати, опановує системний маркетинг і навчається продавати продукти і послуги своїм клієнтам 24/7.

детальніше

Шановний абітурієнт!

До Вас звертається член приймальної комісії кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій.

Ви подали заяву для вступу на спеціальність Маркетинг за якою здійснюється підготовка на нашій кафедрі.

Дана спеціальність є однією з найбільш затребуваних та популярних спеціальностей на ринку праці.

Ми пропонуємо якісну освіту за помірною ціною. Вартість підготовки за спеціальністю Маркетинг  складає 18 600 грн. на денній формі навчання  на рік, що значно нижче ніж у КПІ (30 600 грн. на рік) та НАУ (23 000 грн. на рік).

Якщо Вами до приймальної комісії будуть надані оригінали документів та сплачено за навчання, Ви гарантовано станете студентом нашої кафедри.

На кафедрі зроблено все можливе для того щоб збулися мрії студента та його батьків:

Кафедра маркетингу готує висококваліфікованих і затребуваних на ринку праці фахівців по одній із найбільш престижних спеціальностей, при цьому не просто маркетологів, як в класичних вузах, а найсучасніших ІТ – маркетологів, Інтернет-маркетологів.

Кафедрою укладено договори про співпрацю з провідними компаніями, які є потенційними роботодавцями наших випускників: ТОВ «UDS CONSULTING» ; ТОВ «МЕДІАСАППОРТ»; ТОВ «СТРІЧКА НОВИН»; ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY»; ТОВ «ADPARTNER».  

В освітньо-професійній програмі кафедри в межах навчального процесу сплановано отримання сертифікатів компаній-партнерів (міжнародна компанія UDS CONSULTING, срібний партнер компанії Microsoft, у рамках дисципліни «CRM-системи в маркетингу»; Веб-студія «UpWay» у  рамках дисципліни «Електронний бізнес»; провідна рекламна агенція «ADPARTNER» у рамках дисципліни «Інтернет-маркетинг»  тощо), що надає право нашому випускнику отримати перше високооплачуване робоче місце в компанії, по якій отримано сертифікат, як в нашій країні, так і за кордоном.

Втілений на кафедрі інноваційний зміст навчання забезпечує навчання нашого студента тому, що потрібно і як потрібно, теоретично і практично, відповідно до компетенцій компаній-партнерів кафедри – потенційних роботодавців. Це дозволяє нашому студенту мати фахову перевагу на ринку праці.

Для повноцінного оволодіння теоретичними знаннями та практичними уміннями і навиками майбутньої професії, навчання по спеціальності на нашій кафедрі починається з 1-го курсу, а не з 3-го, як на аналогічних кафедрах інших університетів.

Половина навчальних занять, відповідно до вимог компаній-партнерів кафедри, проводиться практично з використанням сучасного програмного забезпечення на обладнанні останнього покоління, які використовуються компаніями-партнерами кафедри у своїй роботі. Це дозволяє нашому студенту оволодіти сучасними практичними уміннями і навиками, які необхідні для успішної роботи в компаніях.

В сучасних компаніях велика увага приділяється знанню англійської мови. Для оволодіння англійською мовою на кафедрі втілена система її поглибленого вивчення, яка забезпечує засвоєння англійської мови за час навчання на рівня міжнародного стандарту В2. На нашій кафедрі посилено вивчається англійська мова, яка необхідна для успішної роботи за спеціальністю. На 1-му та 2-му курсах заняття по англійській мові проводяться 3 пари на тиждень з урахуванням термінології кафедри. На 3-му, 4-му, 5-му курсах по всім дисциплінам, які викладаються на кафедрі 20% занять проводяться англійською мовою, що надає конкурентну перевагу нашим випускникам.

Відповідно до вимог науково-технічного прогресу та компетенцій компаній для оволодіння практичними уміннями і навиками на кафедрі маркетингу створена сучасна навчально-матеріальна база. Лабораторія Digital-маркетингу та Google – аналітики функціонує на базі програмних комплексів та інструментів WordPress, Google forms, Google analytics, Google Trends, Google Tag Manager, Moqups, Asana, Wonderlist, Wonderlist, MS Dynamics CRM, CRM  Bitrix24, MS Power BI.  Це дозволяє нашим студентам навчатися по компетенціям компаній-партнерів кафедри – потенційних роботодавців.

Всі приміщення кафедри забезпечені безкоштовним доступом до швидкісної мережі Інтернет, що дозволяє нашим студентам користуватись у навчанні ресурсом електронної бібліотеки Університету, періодичними світовими виданнями у галузі інформаційних технологій, використовувати дистанційне навчання Moodle та електронний розклад занять.

Кафедрою організовуються і проводяться навчальні практики на виробничих базах в компанія-партнерах кафедри (ТОВ «UDS CONSULTING»; ТОВ «МЕДІАСАППОРТ»; ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY»; ТОВ «ADPARTNER») на 2-му курсі – ознайомча практика, для отримання первинних знань про професію; на 3-му курсі – виробнича практика, для набуття студентом практичних умінь виконання майбутніх службових обов’язків; на 4-му курсі переддипломна практика, для практичного застосування та удосконалення набутих теоретичних знань. Це дає можливість студенту краще зрозуміти суть спеціальності, за якою він навчається, та набути практичного досвіду роботи у компаніях і показати себе з кращого боку, щоб компанія була зацікавлена взяти його на роботу. Під час практик кращим студентам пропонується працевлаштування в цих компаніях.

Навчаючись за спеціальністю МАРКЕТИНГ, Ви за доступною ціною отримаєте якісну вищу освіту, і що особливо важливо, отриманий під час навчання сертифікат компанії-партнера кафедри, гарантує Вам перше високооплачуване робоче місце.

Увага! Шановні абітурієнти!
В нашому університеті за зверненням студента з 1 курсу дозволяється помісячна оплата за навчання!
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 803