XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

День Вишиванки нас єднає. Вишиванка – наш генетичний код

12:39, 22-05-2020

21 травня студенти і співробітники кафедри маркетингу, як і всі українці, традиційно відзначали гарне і світле самобутнє свято, присвячене розквіту української культури – День вишиванки.

Вишиванка – візитна картка України, історія її налічує близько тисячі років. Водночас це наш оберіг – символ здоров`я і краси.

За традицією, в цей день усі приходять в університет у вишиванках, проходять «марші вишиванок» та флешмоби української культури. 

Метою флешмобів є єдність і культурне відродження української нації на основі давніх традицій, адже, за визначенням вчених, “вишиванка – своєрідний, унікальний код українського етносу із зашифрованими в ньому оберегами, символами та знаками”.

 
 
 
 
 

День вишиванки полюбився нашим студентам, з кожним роком свято набуває дедалі більшої популярності  і привносить  в нашу спільноту щось нове.

Цього року зі зрозумілих причин традиційне відзначення Дня вишиванки, серед студентства і співробітників пройшло в режимі онлайн. Фотозвіт викладаємо. Відчувалося, що кожен має свої художні смаки та уподобання, але безумовно нас всіх об’єднує любов до України, її культури та прекрасних традицій. Єднаймося, бо ми того варті!

 
 

 

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 8 776