XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Захист кваліфікаційних робіт магістрами-маркетологами заочної форми навчання відбудеться з використанням хмарного сервісу платформи ZOOM

10:14, 25-05-2020

Доводимо до Вашої уваги, що 19 червня 2020 р. відбудеться атестація здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньою програмою «Маркетинг» у формі захисту кваліфікаційної роботи з використанням хмарного сервісу платформи ZOOM. Згідно рекомендаціям МОН України захист має здійснюватися в синхронному режимі (відеоконференція). Всі здобувачі підтвердили наявність технічних можливостей для проходження процедури атестації.

Графік захисту кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньою програмою «Маркетинг» з використанням хмарного сервісу платформи ZOOM

19 червня 2020

Група

ПІП студента

13.00 – 13.30

МРЗм-71

Крючок Ірина Сергіївна

13.30 – 14.00

МРЗм-71

Мікуляк Світлана Валентинівна

14.00 – 14.30

МРЗм-71

Недопако Наталія Миколаївна

Бажаємо нашим магістрам впевненості у своїх силах і наукового натхнення!

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також
17:00, 27-03-2024

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 533