XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Вступ 2021: У нас Ви маєте унікальну можливість отримати навички SMM-маркетолога

08:43, 17-08-2020

Очевидно, що соціальні мережі — геніальний винахід сучасності. За останні кілька років Facebook, Instagram і Twitter стали одними з найвпливовіших компаній в світі. Сьогодні це набагато більше, ніж просто розвага. Вони є найвідвідуванішим видом Інтернет-ресурсів і гарним інструментом для просування бренду. Для того, щоб просування бренду було успішним в соціальних мережах, бренду необхідно створити цікавий для користувачів контент.

Перша десятка з рейтингу 21 найпопулярніших соціальних мереж у світі в 2019 році за даними https://futurenow.com.ua  приведена  в таблиці:

ТОП-10 з рейтингу 21 найпопулярніших соціальних мереж у світі 2019 року

Місце

Назва

Кільність активних корисувачів в місяць

1

Facebook

2.2 млрд.

2

YouTube

1.9 млрд.

3

WhatsApp

1.5 млрд.

4

Messenger

1.3 млрд

5

WeChat

1.06 млрд.

6

Instagram

1 млрд.

7

QQ

861 млн.

8

Tumblr

642 млн.

9

Qzone

632 млн.

10

TikTok

500 млн.

 

Тож, соціальні мережі — це потужний інструмент для бізнесу, який дозволяє компаніям залучати нову аудиторію, отримувати зворотний зв'язок і спілкуватися з клієнтами безпосередньо, підвищувати лояльність і продажі. Увесь маркетинг перемістився саме туди. Ось чому роль SMM-фахівця стала настільки важливою. І ось чому на кафедрі маркетингу ми ввели  нову сучасну дисципліну «Маркетинг у соціальних мережах». Що має знати студент після її вивчення? Які навички SMM-маркетолога він отримає?

SMM-маркетолог — це фахівець з SMM (Social Media Marketing), комплексу заходів з просування web-сайтів, товарів або послуг за допомогою соціальних медіа-засобів, до яких відносяться: блоги; соціальні мережі; тематичні Інтернет-ресурси. Перш за все, це та людина, яка приводить підприємству за ручку клієнтів із соціальних мереж.

Професія SMM-фахівця знаходиться на стику маркетингу і IT, тому від фахівця потрібні: висока комп'ютерна грамотність у сфері створення і наповнення сайтів, знання стратегії маркетингових комунікацій, базові знання мов програмування і графічних редакторів, онлайн-додатків і інструментів.

Базова комплектація «грамотного smm-щика» включає в себе полегшені версії: копірайтера, дизайнера, аналітика, стратега, таргетолога, контент-менеджера, верстальника і, навіть, програміста. Тож, SMM-фахівець має вміти: аналізувати споживацьку нішу, вивчати цільову аудиторію, тестувати, просувати, аналізувати та багато ще корисних фахових навичок, які вкрай важливі для сучасного маркетолога.

Є основні навички, які потрібно розвивати, щоб  стати затребуваним  SMM - фахівцем. Ось деякі з них:

  • Створювати концепцію позиціонування
  • Розробляти стратегію просування
  • Керувати сервісами реклами
  • Планувати і оптимізувати рекламний бюджет
  • Створювати і просувати різні заходи
  • Спілкуватися з передплатниками
  • Створювати контент, що продає
  • Працювати з інструментами аналітики.

Підбір інструментів аналітики під потреби бізнесу і маркетингу — це також затребувані навички. Існують багато програм, сервісів, які використовують різні технології, підходи, логіку — і все це потрібно швидко  освоїти і скомбінувати під потребу конкретного бізнесу. SMM-маркетолог повинен вміти працювати з базовими системами веб-аналітики, такими як Яндекс.Метрика  і GoogleАnalytics, а також, при потребі, і  іншими (OpenWebAnalytics, StatCounter, Reactflow, інструментами для просунутої веб-аналітики: OWOX BI, Sisense, Canecto, Matomo, GoodData та ін.).

Тому важливою складовою є наявність потужної технічної підтримки. В нашому університеті студентів-маркетологів навчають у спеціалізованій лабораторії Digital-маркетингу та Google-аналітики на базі програмних комплексів та інструментів WordPress, Google forms, Google analytics, Google Trends, Google Tag Manager, Moqups, Asana, Wonderlist, Wonderlist, MS Dynamics CRM, CRM  Bitrix24, MS Power BI. Навчальна лабораторія кафедри  обладнана сучасними комп’ютерами, проектором  та дошками, що дає можливість проводити як лекційні, так і практичні заняття.

Як Ви вже зрозуміли, робота творча, сумувати не прийдеться. Важливі навички SMM-маркетолога: уміння швидко орієнтуватися і швидко приймати рішення; уміння визнавати свої помилки і готовність до постійного навчання.

За даними дослідницького центру Superjob, в списку затребуваних професій 2020 року фахівці з продажу та маркетингу в інтернет займають 1 місце, за останні 2 роки зарплата в цій галузі зросла на 25%. За даними Work.ua в 2020 р., фахівцю-початківцю з SMM / Digital marketing manager/ в Україні пропонують 16 тис. грн, досвідченому - 25 тис. грн. і  вище.
 

Запрошуємо Вас опанувати сучасну творчу професію Маркетолога у Державному університеті телекомунікацій! Приєднуйтесь до дружньої, креативної родини маркетологів ДУТ!

детальніше

Шановний абітурієнт!

До Вас звертається член приймальної комісії кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій.

Ви подали заяву для вступу на спеціальність Маркетинг за якою здійснюється підготовка на нашій кафедрі.

Дана спеціальність є однією з найбільш затребуваних та популярних спеціальностей на ринку праці.

Ми пропонуємо якісну освіту за помірною ціною. Вартість підготовки за спеціальністю Маркетинг  складає 18 600 грн. на денній формі навчання  на рік, що значно нижче ніж у КПІ (30 600 грн. на рік) та НАУ (23 000 грн. на рік).

Якщо Вами до приймальної комісії будуть надані оригінали документів та сплачено за навчання, Ви гарантовано станете студентом нашої кафедри.

На кафедрі зроблено все можливе для того щоб збулися мрії студента та його батьків:

Кафедра маркетингу готує висококваліфікованих і затребуваних на ринку праці фахівців по одній із найбільш престижних спеціальностей, при цьому не просто маркетологів, як в класичних вузах, а найсучасніших ІТ – маркетологів, Інтернет-маркетологів.

Кафедрою укладено договори про співпрацю з провідними компаніями, які є потенційними роботодавцями наших випускників: ТОВ «UDS CONSULTING» ; ТОВ «МЕДІАСАППОРТ»; ТОВ «СТРІЧКА НОВИН»; ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY»; ТОВ «ADPARTNER».  

В освітньо-професійній програмі кафедри в межах навчального процесу сплановано отримання сертифікатів компаній-партнерів (міжнародна компанія UDS CONSULTING, срібний партнер компанії Microsoft, у рамках дисципліни «CRM-системи в маркетингу»; Веб-студія «UpWay» у  рамках дисципліни «Електронний бізнес»; провідна рекламна агенція «ADPARTNER» у рамках дисципліни «Інтернет-маркетинг»  тощо), що надає право нашому випускнику отримати перше високооплачуване робоче місце в компанії, по якій отримано сертифікат, як в нашій країні, так і за кордоном.

Втілений на кафедрі інноваційний зміст навчання забезпечує навчання нашого студента тому, що потрібно і як потрібно, теоретично і практично, відповідно до компетенцій компаній-партнерів кафедри – потенційних роботодавців. Це дозволяє нашому студенту мати фахову перевагу на ринку праці.

Для повноцінного оволодіння теоретичними знаннями та практичними уміннями і навиками майбутньої професії, навчання по спеціальності на нашій кафедрі починається з 1-го курсу, а не з 3-го, як на аналогічних кафедрах інших університетів.

Половина навчальних занять, відповідно до вимог компаній-партнерів кафедри, проводиться практично з використанням сучасного програмного забезпечення на обладнанні останнього покоління, які використовуються компаніями-партнерами кафедри у своїй роботі. Це дозволяє нашому студенту оволодіти сучасними практичними уміннями і навиками, які необхідні для успішної роботи в компаніях.

В сучасних компаніях велика увага приділяється знанню англійської мови. Для оволодіння англійською мовою на кафедрі втілена система її поглибленого вивчення, яка забезпечує засвоєння англійської мови за час навчання на рівня міжнародного стандарту В2. На нашій кафедрі посилено вивчається англійська мова, яка необхідна для успішної роботи за спеціальністю. На 1-му та 2-му курсах заняття по англійській мові проводяться 3 пари на тиждень з урахуванням термінології кафедри. На 3-му, 4-му, 5-му курсах по всім дисциплінам, які викладаються на кафедрі 20% занять проводяться англійською мовою, що надає конкурентну перевагу нашим випускникам.

Відповідно до вимог науково-технічного прогресу та компетенцій компаній для оволодіння практичними уміннями і навиками на кафедрі маркетингу створена сучасна навчально-матеріальна база. Лабораторія Digital-маркетингу та Google – аналітики функціонує на базі програмних комплексів та інструментів WordPress, Google forms, Google analytics, Google Trends, Google Tag Manager, Moqups, Asana, Wonderlist, Wonderlist, MS Dynamics CRM, CRM  Bitrix24, MS Power BI.  Це дозволяє нашим студентам навчатися по компетенціям компаній-партнерів кафедри – потенційних роботодавців.

Всі приміщення кафедри забезпечені безкоштовним доступом до швидкісної мережі Інтернет, що дозволяє нашим студентам користуватись у навчанні ресурсом електронної бібліотеки Університету, періодичними світовими виданнями у галузі інформаційних технологій, використовувати дистанційне навчання Moodle та електронний розклад занять.

Кафедрою організовуються і проводяться навчальні практики на виробничих базах в компанія-партнерах кафедри (ТОВ «UDS CONSULTING»; ТОВ «МЕДІАСАППОРТ»; ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY»; ТОВ «ADPARTNER») на 2-му курсі – ознайомча практика, для отримання первинних знань про професію; на 3-му курсі – виробнича практика, для набуття студентом практичних умінь виконання майбутніх службових обов’язків; на 4-му курсі переддипломна практика, для практичного застосування та удосконалення набутих теоретичних знань. Це дає можливість студенту краще зрозуміти суть спеціальності, за якою він навчається, та набути практичного досвіду роботи у компаніях і показати себе з кращого боку, щоб компанія була зацікавлена взяти його на роботу. Під час практик кращим студентам пропонується працевлаштування в цих компаніях.

Навчаючись за спеціальністю МАРКЕТИНГ, Ви за доступною ціною отримаєте якісну вищу освіту, і що особливо важливо, отриманий під час навчання сертифікат компанії-партнера кафедри, гарантує Вам перше високооплачуване робоче місце.

Увага! Шановні абітурієнти!
В нашому університеті за зверненням студента з 1 курсу дозволяється помісячна оплата за навчання!
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 153