XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

5 причин, чому я обрала професію маркетолога: відгук студентки

14:35, 13-11-2020

5 причин, чому я обрала професію маркетолога.

Студентка групи МРД-21 Заєць Марія Вікторівна:

Маркетинг - це швидко розвиваюча та захоплююча галузь.  Він ідеально підходить для людей ефективних, рішучих та стратегічних.  Ви повинні мати чудові комунікативні навички, яких ви можете навчитися, пройшовши маркетингові курси, і ви повинні мати можливість спілкуватися майже з усіма навколо вас. Маркетинг – це серце компанії!

 

1. Довгострокові можливості. Затребувана професія

Поки існує економіка, професія маркетолога буде залишатися затребуваною, адже маркетинг в будь-якому бізнесі - це найшвидша і ефективний зв'язок між продуктом і споживачем. 

У щорічному списку найпривабливіших професій Великобританії Glassdoor, який складають за трьома параметрами - затребуваність на ринку, рівень зарплати та задоволеність роботою в цій сфері - професія маркетолога вже кілька років займає перше місце.

 

2. Різноманітність

Маркетинг – це дуже творча професія, оскільки вона включає купу різних речей. Ми можемо згадати лише деякі з них як соціальні медіа, рекламу, блоги, електронні листи, брендинг, афілійований маркетинг та багато іншого. У цьому наборі можливостей можна придумати найкращі стратегії для бізнесу.

У цій галузі моя креативність буде на найвищому рівні, а мозок буде активніше вирішувати складні завдання. У процесі навчання, по рекомендаціям, слід звернути увагу на нові програми та дізнатись про програмне забезпечення для автоматизації маркетингу. Це допоможе зробити роботу більш ефективною та високооплачуваною.

 

3. Він має чудові перспективи кар’єрного росту

Маркетинг - галузь, що зростає.

Оскільки технології постійно прогресують, зростають і є можливості ефективнішого збуту на ринку. Тож я не тільки могла б залучатись до нових і захоплюючих маркетингових методів, компаній, я можу використовувати те, чого навчусь, рухатись у межах галузі.

І з низкою кар’єрних шляхів на вибір – чи хочу я перейти до управління, аналітики, дизайну продуктів чи чогось іншого – нікуди йти, крім як вгору.

 

Перші кроки до професії. Заєць Марія, компанія «Ukr-Vend»

 

4. Це творчий підхід до реалізації свого життя, як виду заробітку

Робота у сфері маркетингу  є однією з цілей тих, хто хоче реалізувати свої ідеї. І досягти тієї великої, некерованої мрії, яка штовхає вас до щастя: заробляти зі своїми пристрастями, перетворюючи те, що вам подобається, на роботу.

 

5. Уміння розуміти психологію споживачів

У маркетологів є ще одна перевага: на відміну від інших сфер бізнесу, професіонали в цій спеціальності завжди є хорошими психологами. У всі престижні освітні програми по маркетингу обов'язково включений курс по споживчій поведінці, який вчить зчитувати мотивацію і процес мислення самих різних цільових аудиторій при виборі тієї чи іншої продукції. 

 

Отже, ті, у кого є диплом маркетолога є фахівцями і головними знавцями самого важливого аспекту будь-якого бізнесу - споживача.

Це моє, тому що кожен має своє, -

знайдіть своє і повідомте його світові.

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 27 131