XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Наповнюємо інноваційний зміст навчання новими маркетинговими технологіями

11:45, 23-11-2020

09-13 листопада 2020 колектив кафедри маркетингу прийняв онлайн-участь в 17-му Міжнародному форумі RE: MARK 2020 «МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ІНСТРУМЕНТИ І ТЕХНОЛОГІЇ». Організаторами Форуму виступили журнал «Маркетинг і реклама» і дослідницька компанія DDI Group. Це найбільший і єдиний в Україні захід у галузі маркетингових досліджень, а також традиційна платформа обговорення специфічних проблем сфери маркетингових досліджень, місце демонстрації інноваційних дослідницьких інструментів і технологій. Спікерами форуму були практики, лідери галузі маркетингових досліджень в Україні, а також провідні вчені в цій галузі.

Доповіді, представлені на Форумі викликали і науковий і методичний резнанс в силу своєї актуальності, практичної спрямованості, методичної основи і серйозної наукової бази. Особливо хотілося б відзначити доповіді:

  • Володимира Швеця, DDI Group, «Ринок маркетингових досліджень в Україні».
  • Катерини Ільченко, засновника агентства Neuro-knowledge «Нейромаркетинг: метод, практика застосування в бізнесі», «Нейромаркетингові дослідження телеконтенту: інсайти і результати».
  • Гліба Байбаєва, експерта з продукту VodafoneUkraine «Життя в телефоні: BigData в digital-кампаніях», «Bid Data in Programmatic - Future of Programmatic (neuromarketing + AI)» і Сергія Бориславського, начальника департаменту управління доходами і BidDataаналітіки VodafoneУкраіна про аналітіку BigData.
  • Алли Саростіної, доцента КНУ ім. Тараса Шевченка «Стабс-методика визначення мети маркетингового дослідження».
  • Станіслава Чіглінцева, MASMI Ukrainе «Поведінка споживачів в період пандемії COVID - 19».
  • Сергія Дембіцького, Інститут соціології НАНУ «Про специфіку узагальнення даних онлайн опитувань, або« куди зникла репрезентативність?»
  • Андрія Длігача, Advanter Group "Дослідження українського бізнесу і поведінки українців в рамках розробки Національної економічної стратегії».
  • Олександра Виноградова, канд. психол. наук КНУ ім. Тараса Шевченка «Репертуарні решітки в проведенні досліджень в рекламі».
  • Олександри Буданової, DDI Group «Проективні методики: аналіз візуальної інформації».
  • Christo Kaftandjiev, professor on advertising Sofia University, Bulgaria «Проблеми семіотики в маркетингових дослідженнях» та інших.

Також викладачі кафедри маркетингу ДУТ взяли участь в майстер-класі «Проективна методика Казка» Олександри Буданової, DDI Group і заключній панельній дискусії форуму.

За результатами отриманих від практиків знань про інновації та кращі практики маркетингових досліджень в Україні викладачами кафедри маркетингу внесені зміни до змісту дисциплін «Інноваційні технології в маркетинговій діяльності», «Управління лояльністю споживачів», «Інформаційно-аналітичне забезпечення маркетингової діяльності», «Маркетингові технології управління Інтернет-проектами», «Інтерактивний маркетинг», «Маркетинг», «Маркетингові дослідження і бізнес-аналітика», «Маркетинг в соціальних мережах», «Сучасні види маркетингу», «Основи реклами».

Найсучасніші маркетингові інструменти, найактуальніші маркетингові технології, найбільш інноваційні концепції маркетингу - це ті цеглинки, з яких будується надійний фундамент майбутньої успішної кар'єри маркетолога в Державному університеті телекомунікацій.

Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 573