XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Бізнес гра «Cash Flow» - тренінг для розвитку фінансової грамотності та підприємницького інтелекту студентів-маркетологів

18:04, 24-11-2020

У популярну економічну гру «Cash Flow» (Щурячі перегони) мали змогу пограти наші студенти-маркетологи 19.11.2020 під керівництвом бізнес-тренера Макса Дмитренко.

 

Гра «Cash Flow» - це симулятор бізнес-середовища в форматі настільної гри. В основу гри лягла ідея відомого бізнесмена Роберта Кіосакі (автора книжок «Багатий Батько, Бідний Батько» і «Квадрант грошового потоку») навчити людей фінансової грамотності та інвестуванню через ігровий процес. Цю ідею пан Кіосакі реалізував у всесвітньо відомій грі Cashflow (Грошовий потік). У 2005 році Cashflow адаптували до українського ринку і створили на її базі нову гру - «Щурячі перегони» («Як вибратися з убогості»). Гра дозволяє будь-кому зрозуміти, що потрібно особисто йому для досягнення фінансового успіху в житті, навчає підприємницькому мисленню, конструктивних взаємин і взаємодії, принципам прийняття рішень. Мета гри - зрозуміти, проаналізувати свої життєві та фінансові стратегії, виявити зони для розвитку і поставити перед собою нові цілі.

 
 

Фінансово-освітня бізнес-гра-тренінг «Cash Flow» - це модель життя людини, застосувавши яку, можна побачити, куди приведуть різні способи роботи з фінансами і особисті стратегії. Гра допомагає побачити своє життя в іншому світлі, замінити не дуже ефективну поведінку на більш успішну. В процесі гри учасники ознайомилися з такими поняттями, як «пасивний» і «активний» доходи, «ліквідність бізнесу» та «дохідність вкладеного капіталу», «активи», «пасиви». Дізналися, які існують основні помилки в управлінні особистими фінансами. Навчилися бачити і використовувати можливості, які можуть привести їх до поставленої мети,  визначили нові фінансові стратегії.

Гра «Щурячі перегони» спрямована на розвиток таких навичок, як:  презентація; комунікація та ведення переговорів; ситуаційний аналіз; позитивне ставлення до різних подій; застосування різних інструментів для формування пасивного доходу; швидкість прийняття рішення та вміння вести розрахунки; пошук необхідних ресурсів; здатність працювати в стресових умовах; командна праця.

За кілька годин ігрового часу гравці пройшли шлях від найманого працівника з фіксованою заробітною платою до фінансово незалежної людини, справжнього бізнесмена.

Гра дуже азартна і захоплююча,  з гумором. Кожна картка є інтелектуальним і творчим шедевром. За 4-5 годин гри учасники чуть не лопнули від сміху тільки від читання карток «Несподівані розтрати» і «Малі бізнеси» і «Схем збагачення» - починаючи від підробки таксистом або Дідом Морозом на Новий рік і закінчуючи опікою над старими заради отримання квартири. В грі добре реалізований плавний поетапний перехід від роботи за зарплату - до малого бізнесу, від малого бізнесу - до середнього бізнесу і т.д.

Гра наповнена конкретними рецептами і схемами збагачення і дає конкретну відповідь на питання, з чого почати і куди вкласти 100 доларів, щоб зробити з них 200. Гра цілком реально і детально показує шлях від двірника - до власника мережі бензозаправок, від людини, що працює за 170 доларів на місяць - до бізнесмена, який інвестує в акції  500.000 доларів.

 
 

Дякуємо тренеру Максу Дмитренко за те, що поділився зі студентами знаннями і досвідом фінансової грамотності, інвестицій та накопичень, звернув увагу на необхідність диверсифікації грошового потоку кожної особистості, заохотив молодь до саморозвитку, розкрив деякі таємниці успішного збагачення. Дякуємо за цікавий майстер-клас! Будемо тепер правильно розпоряджатися своїми активами і вкладати кожну копійку з розумом! Думайте, інвестуйте і пробуйте різні варіанти. Вперед до перемоги!

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 30 662