XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Випускниця ДУТ Єрмак Юлія про навчання, маркетинг і особливості професії

09:20, 07-12-2020

Мене звуть Єрмак Юлія Сергіївна, мені 20 років, зараз я навчаюсь в магістратурі на заочній формі навчання за спеціальністю  075-«Маркетинг». На даний момент я працюю у компанії «С3РА»,  з назви якої зрозуміло, що підприємство спеціалізується на СРА - рекламі. «C3PA» - це високотехнологічна мережа партнерських програм з оплатою за дію, яка  залучає якісні джерела трафіку для реалізації бізнес-цілей своїх клієнтів, включаючи: реєстрацію, запит, розклад заявки або будь-яку іншу бажану дію.

Свій шлях майбутнього маркетолога я розпочала у 16 років, коли після успішного складання іспитів (ЗНО) вступила на навчання до Державного Університету Телекомунікацій. На той час я ще не розуміла усю складність та багатошаровість професії маркетолога. Адже, ідучи до навчального закладу, я лише знала, що “Маркетинг - це реклама та піар!...”, - звісно це так, але все набагато складніше та цікавіше. Адже від маркетингу залежить дуже багато, для підприємства: це і реклама, і розуміння свого становища на ринку різноманітних послуг та продуктів, і бачення конкурентів, і створення та впровадження нового продукту та багато іншого! Інноваційний зміст навчання, запроваджений в нашому університеті, дозволив вже з першого курсу наблизитися до професійної кар’єри – поглиблене вивчення іноземної мови, отримання навичок саморозвитку і комунікацій, роботи в команді, а головне – набуття компетентностей маркетолога завдяки вивченню професійно-орієнтованих дисциплін «Інтернет-маркетинг», «Електронний бізнес», «СРМ-системи в маркетингу», «Маркетингові комунікації», «Маркетингові дослідження та бізнес-аналітика». Ази майбутньої професії пізнавалися у стінах навчальної лабораторії кафедри маркетингу Digital-маркетингу та Google – аналітики, під час тематичних екскурсій та занять на підприємствах – компаній партнерів кафедри маркетингу. Під час навчання отримала сертифікати компанії  «UpWay» та ТОВ «ADPARTNER».

Диплом бакалавра став першою сходинкою до професійної кар‘єри. В період пандемії коронавірусу було досить складно знайти роботу за спеціальності та без досвіду, але прагнення стати маркетологом було більше ніж усі ці незгоди. Я розпочала роботу з посади «офіс-менеджер», але буквально через два тижні мені запропонували бути «SMM-маркетологом». Напевно ви запитаєте, а як так? Усе досить просто, я с самого початку наголосила на тому, що хочу бути саме маркетологом, а також через моє вміння гарно писати різні пости в соц.мережі (тому читайте багато книжок, це допомагає!) та комунікувати з людьми й розуміти їх потреби. Тож зараз я займаю дві посади і встигаю в повній мірі виконувати всі свої завдання.

Наразі у свої 20 років, я зробила невеликий крок в маркетингу, та це мене не засмучує. Адже надалі на мене чекає великий стрибок у професіоналізм, відкриття нових граней своїх знань та яскраве життя майбутнього!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 541