XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Випускниця ДУТ Єрмак Юлія про навчання, маркетинг і особливості професії

09:20, 07-12-2020

Мене звуть Єрмак Юлія Сергіївна, мені 20 років, зараз я навчаюсь в магістратурі на заочній формі навчання за спеціальністю  075-«Маркетинг». На даний момент я працюю у компанії «С3РА»,  з назви якої зрозуміло, що підприємство спеціалізується на СРА - рекламі. «C3PA» - це високотехнологічна мережа партнерських програм з оплатою за дію, яка  залучає якісні джерела трафіку для реалізації бізнес-цілей своїх клієнтів, включаючи: реєстрацію, запит, розклад заявки або будь-яку іншу бажану дію.

Свій шлях майбутнього маркетолога я розпочала у 16 років, коли після успішного складання іспитів (ЗНО) вступила на навчання до Державного Університету Телекомунікацій. На той час я ще не розуміла усю складність та багатошаровість професії маркетолога. Адже, ідучи до навчального закладу, я лише знала, що “Маркетинг - це реклама та піар!...”, - звісно це так, але все набагато складніше та цікавіше. Адже від маркетингу залежить дуже багато, для підприємства: це і реклама, і розуміння свого становища на ринку різноманітних послуг та продуктів, і бачення конкурентів, і створення та впровадження нового продукту та багато іншого! Інноваційний зміст навчання, запроваджений в нашому університеті, дозволив вже з першого курсу наблизитися до професійної кар’єри – поглиблене вивчення іноземної мови, отримання навичок саморозвитку і комунікацій, роботи в команді, а головне – набуття компетентностей маркетолога завдяки вивченню професійно-орієнтованих дисциплін «Інтернет-маркетинг», «Електронний бізнес», «СРМ-системи в маркетингу», «Маркетингові комунікації», «Маркетингові дослідження та бізнес-аналітика». Ази майбутньої професії пізнавалися у стінах навчальної лабораторії кафедри маркетингу Digital-маркетингу та Google – аналітики, під час тематичних екскурсій та занять на підприємствах – компаній партнерів кафедри маркетингу. Під час навчання отримала сертифікати компанії  «UpWay» та ТОВ «ADPARTNER».

Диплом бакалавра став першою сходинкою до професійної кар‘єри. В період пандемії коронавірусу було досить складно знайти роботу за спеціальності та без досвіду, але прагнення стати маркетологом було більше ніж усі ці незгоди. Я розпочала роботу з посади «офіс-менеджер», але буквально через два тижні мені запропонували бути «SMM-маркетологом». Напевно ви запитаєте, а як так? Усе досить просто, я с самого початку наголосила на тому, що хочу бути саме маркетологом, а також через моє вміння гарно писати різні пости в соц.мережі (тому читайте багато книжок, це допомагає!) та комунікувати з людьми й розуміти їх потреби. Тож зараз я займаю дві посади і встигаю в повній мірі виконувати всі свої завдання.

Наразі у свої 20 років, я зробила невеликий крок в маркетингу, та це мене не засмучує. Адже надалі на мене чекає великий стрибок у професіоналізм, відкриття нових граней своїх знань та яскраве життя майбутнього!

Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 032