XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Цифровий простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, бізнес – сучасному світу інноваційні ідеї від науковців кафедри маркетингу

10:28, 29-12-2020

22 грудня 2020 року відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Цифровий простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, бізнес», організаторам якої стала кафедра маркетингу Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва. В умовах пандемії, конференція відбулася в режимі онлайн, де участь взяли понад 60 учасників, серед яких як науковці, що уже мають визнання у царині науки так і початківці, що прагнуть розвивати власні бачення та ініціативи у дослідженні ринку, держави, бізнесу!

Про доцільність проведення наукових конференцій та необхідність продовження наукових досліджень говорила професорка кафедри маркетингу Надія Богданівна Писар:

- «Шановні учасники конференції, тема мого представленого на конференцію дослідження – Оцінка маркетингового середовища крізь призму купівельної спроможності споживача, з яким Ви можете ознайомитись за посиланням на електронну версію підготовленого збірника матеріалів конференції. Але зараз, в присутності з Вами, з тими хто є добрими експертами оцінки маркетингового середовища і як ніхто інший розуміють необхідність високого рівня купівельної спроможності споживача для ефективного розвитку маркетингу, як нової філософії бізнесу, я би хотіла менше зупинятися на цифрах, які є вираженням обставин, що знекровлюють сьогодні економіку України та дестабілізують соціально-політичну ситуацію в нашій країні, адже скорочення населення, знецінення національної валюти, руйнування промислового виробництва на Сході України, відсутність сприятливого інвестиційного клімату та зменшення частки національного товаровиробника на ринку загалом є своєрідними мультиплікаторами низького рівня життя населення, і це значить, що одним з головних соціально-економічних викликів, що постали сьогодні перед Україною та потребують оперативного вирішення для виходу на траєкторію динамічного й сталого розвитку є надзвичайно низький рівень доходів населення, так як купівельна спроможність Українців, яка станом на 2019 рік дорівнювала 1800 Євро, тоді як один мешканець Європи витрачає 14,7 тис. Євро, у вісім разів нижче ніж  в середньому по Європі; українці вимушені більшу частину своїх заробітків витрачати на їжу (майже 40 % доходів, тоді як європейці витрачають лише 13 %). Очевидно, що в таких економічних реаліях, де споживач виходить на ринок із низьким порогом доходів, зацікавлення його знахідками з реклами є складним, бо людина з низьким доходом зможе звернути увагу хіба що на товари першої необхідності: їжа, одяг, медикаменти, і маркетингова стратегія, і якщо вона не буде адаптивна до реалій ринку, стратегія не може стати ефективною при ощадному споживчому гаманці. Тому стимулювання розвитку дрібного і середнього бізнесу має бути основним завдання економічного розвитку України, а для цього потрібні нові оцінки, погляди, зрештою фахові дослідження ринку, які б характеризували реальний стан ринку і давали б об’єктивні пропозиції для розроблення сценаріїв розвитку економіки. І саме такі завдання і виклики постають сьогодні перед маркетологами. Тому, я хочу більше зупинитися сьогодні на доцільності проведення наукових досліджень, не лише тому, що наука є фундаментальною основою життя університету, а й тому, щоб підкреслити необхідність здійснення наукових досліджень як для практичних потреб економіки так і для формування особистості зокрема. Я до прикладу, захопилася науковими дослідженнями наприкінці навчання в університеті, коли вийшла з друку моя перша стаття по результатах магістерської роботи. Пригадую, що пошук роботи опісля навчання був не з легких моментів мого життя і от моя монографія стала фінальною кодою у досягненні бажаної мети – співпраці із провідною компанією України. Моя перша зарплатня була за виконаний економічний аналіз і це звісно мені принесло багато задоволення і радості на той момент, проте думок, що колись я зможу досягнути ступеня доктора наук у мене не було звісно, мені цікаво було описати по-своєму ту чи іншу економічну проблему, так і публікувались мої статті, одна за одною…Ці дослідження принесли в моє життя безліч конференцій, зустрічей, знайомств, і друзів – працьовитих, мислячих, інтелігентних, розумних. Хтось напевне думає, що наука це рутинна праця, а я заперечу, бо наука це величезний простір комунікацій. Є така теза, що там де раніше були межі науки – там тепер її центр. Тобто постіндустріальна економіка відмічає цінність інформації, знань, мобільність та безперервне самовдосконалення. Сучасні можливості технологій забезпечують оперативність обробки інформації, доступність і рівні можливості для усіх, хто бажає розширювати власний фокус світогляду. Крім того, сьогодні організовується багато форумів, є можливість створення ютуб-каналу, що сприяє висвітленню нових ідей і тенденцій розвитку ринку; де можна заявити про себе, свої навики, таланти, ідеї. Допомагати іншим пізнавати процеси соціально-економічного розвитку стає популярною зайнятістю і має перспективу в умовах розвитку «інтелектуальної економіки». Тому, заявляйте про себе! про свої амбіції! про свої прагнення! Робіть перші кроки до великої мети! Наука має тисячолітню історію і продовжується через покоління! Тому, не переживайте – обов’язково знайдуться ті, хто Вам підскаже, тобто скоординує вашу енергію у правильний напрям! Усім бажаю прагнути розвиватись та смакувати результатами своєї праці! Пам’ятайте, що задоволення може стати не лише джерелом енергії, а й прибутку! Резюмуючи хочу запропонувати Вашій увазі свій науковий доробок, який є доступний в мережі Інтернет, зокрема в наукометричній базі Scopus та Web of Science,  і подати руку підтримки кожному, хто має бажання проводити наукові дослідження.

Бажаю усім учасникам зарядитися на даній конференції науковою енергією і щоб наша зустріч стала продуктивною!»

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 715