XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Захист кваліфікаційних (дипломних) робіт студентів групи МРДм-61

13:23, 29-12-2020

Графік захисту кваліфікаційних (дипломних) робіт

другого (магістерського) рівня вищої освіти

денної форми навчання гр. МРДм-61

ауд.417

Підключення до конференції Zoom

https://us02web.zoom.us/j/86785309480?pwd=dUlBcHpDVWJKS2VRR3BvQ3hCaE1adz09 

22 січня 2021

Група

ПІП студента

ПІП керівника кваліфікаційної роботи

10.00 – 10.30

МРДм-61

Кислий Нікіта Євгенійович

Виноградова О.В.

10.30 – 11.00

МРДм-61

Либа Катерина Дмитріївна

Виноградова О.В.

11.00 – 11.30

МРДм-61

Парпура Павло Петрович

Дарчук В.Г.

11.30 – 12.00

МРДм-61

Свідер Дмитро Вадимович

Дарчук В.Г.

13.00 – 13.30

МРДм-61

Тютюнов Максим Олександрович

Совершенна І.О.

13.30 – 14.00

МРДм-61

Ярошук Всеволод Дмитрович

Совершенна І.О.

14.00 – 14.30

МРДм-61

Кислий Нікіта Євгенійович

Виноградова О.В.

Голова ДЕК: Смерічевський Сергій Францевич

Заступник Голови: Виноградова Олена Володимирівна

Члени комісії:

  • Писар Надія Богданівна
  • Совершенна Ірина Олексіївна
  • Дарчук Вероніка Генадіївна

Секретар ДЕК: Варич Ірина Миколаїівна

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 359