XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Захист кваліфікаційних (дипломних) робіт студентів групи МРДм-61

13:23, 29-12-2020

Графік захисту кваліфікаційних (дипломних) робіт

другого (магістерського) рівня вищої освіти

денної форми навчання гр. МРДм-61

ауд.417

Підключення до конференції Zoom

https://us02web.zoom.us/j/86785309480?pwd=dUlBcHpDVWJKS2VRR3BvQ3hCaE1adz09 

22 січня 2021

Група

ПІП студента

ПІП керівника кваліфікаційної роботи

10.00 – 10.30

МРДм-61

Кислий Нікіта Євгенійович

Виноградова О.В.

10.30 – 11.00

МРДм-61

Либа Катерина Дмитріївна

Виноградова О.В.

11.00 – 11.30

МРДм-61

Парпура Павло Петрович

Дарчук В.Г.

11.30 – 12.00

МРДм-61

Свідер Дмитро Вадимович

Дарчук В.Г.

13.00 – 13.30

МРДм-61

Тютюнов Максим Олександрович

Совершенна І.О.

13.30 – 14.00

МРДм-61

Ярошук Всеволод Дмитрович

Совершенна І.О.

14.00 – 14.30

МРДм-61

Кислий Нікіта Євгенійович

Виноградова О.В.

Голова ДЕК: Смерічевський Сергій Францевич

Заступник Голови: Виноградова Олена Володимирівна

Члени комісії:

  • Писар Надія Богданівна
  • Совершенна Ірина Олексіївна
  • Дарчук Вероніка Генадіївна

Секретар ДЕК: Варич Ірина Миколаїівна

Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 566