XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Запрошуємо студентів-маркетологів до вдосконалення фахових компетенцій в режимі он-лайн!

15:50, 19-01-2021

Під час карантинних обмежень для очних форм навчання студентів вузів України на кафедрі маркетингу ДУТ відбулась ще більша інтеграція усіх платформ для дистанційної освіти і вони застосовуються не лише для навчання, а й для організації онлайн-тренінгів.

Приємно, що здобуття освіти дистанційно у розумінні сучасної молоді стало необхідним атрибутом розвитку особистості. Це ще раз підкреслює актуальність підготовки саме Інтернет - маркетологів, спроможних відповідати викликам сьогодення.

Кафедра маркетингу ДУТ акцентує свою увагу на онлайн тренінгу: «Автостопом по кар’єрі в телекомунікаціях», який допоможе:

  • визначити свої здібності та сильні сторони,
  • почати кар’єру у сфері телекомунікацій,
  • розібратись у кар’єрних напрямах і професіях,
  • отримати поради від професіоналів та дізнатися про кар’єрні можливості в провідних телекомунікаційних компаніяхУкраїни!

Організовують захід:

Career Hub і Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» в межах програми «Мріємо та діємо» 22 січня 2021 року, 17:00 – 19:30 в режимі онлайн (ZOOM)

Спікери: професіонали та професіоналки з провідних українських компаній телекомунікацій:

lifecell

  • Євген Кураченко, начальник відділу рішень для корпоративного бізнесу департаменту управління продуктом і маркетингу
  • Євгенія Тереховська, старша бізнес-партнерка з питань персоналу

Укртелеком

  • Тетяна Косарєва, спеціалістка з технічного навчання
  • Вікторія Івасюк, спеціалістка з організації навчання

GMS

  • Артем Третьяков, керівник групи тестування мережі
  • Наталія Філоненко, провідна рекрутерка
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 282