XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Кафедра маркетингу ДУТ вітає нових магістрів - маркетологів з успішним захистом!

14:28, 24-01-2021

22 січня 2021 року відбувся захист кваліфікаційних магістерських робіт здобувачами другого освітнього рівня «Магістр» зі спеціальності «Маркетинг». Захист кваліфікаційних магістерських робіт відбувся з врахуванням умов карантину та противоепідемічних заходів щодо запобігання COVID-19. За висновками Державної екзаменаційної комісії рівень підготовки магістрів відповідає вимогам галузевих стандартів вищої освіти, що дає підставу присвоїти студентам кваліфікацію «Магістр маркетингу» за спеціальністю 075 «Маркетинг» другого (магістерського) освітнього рівня.  

Наші студенти показали високу якість підготовки, представили цікаві проекти, зробили змістовні доповіді та підтвердили високу кваліфікацію фахівців в сфері маркетингу!

Бажаємо відкривати нові горизонти можливостей та перспектив, а також втілення в реальність всіх надій!

Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 361