XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Розвиток креативних здібностей студентів-маркетологів

18:47, 18-03-2021

Для того щоб створювати успішні маркетингові кампанії, які зможуть ефективно діяти на аудиторію потрібно чимало попрацювати - це процес творчий, і прорив можливий, навіть при невеликому бюджеті, але необхідно придумати щось нове, таке під силу тільки креативним особистостям.  «Креативність» та «інноваційність» є головною цінністю для людей які плануютьу реалізувати себе в професії маркетолога.  Інновації, як умова успіху підприємства, не можуть бути створені без креативних маркетологів. Тому, для формування потенціалу креативності і творчості майбутніх фахівців, необхідно при навчанні студентів-маркетологів створити відповідні умови розвитку таких якостей, як:

  • творчий підхід і оригінальність мислення,
  • уява і сміливість,
  • наполегливість і цілеспрямованість,
  • здатність дивитися за межі і встановлювати нові зв'язки.

Саме цього наші студенти вчаться на заняттях  з дисципліни «Сучасні види маркетигу» та іншим профільних придметіів.

І звичайно важливим є середовище для розвитку, професійний робочий простір - чудові лабораторії кафедри маркетингу ДУТ.

Впевнені, що отримані компетенції і «інноваційний інтелект» допоможуть нашим студентам ефективно управляти маркетинговими проектами не тільки в Україні але і в Європі.

 (На фото перспективні студенти 1 курсу МРД 11 і МРД 12, з практичними прикладами латерального маркетингу)

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 933