XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Обмін досвідом викладачів кафедри маркетингу на I міжнародній науково-теоретичній конференції у м. Вільнюс

15:52, 06-04-2021

З метою розширення особистісних якостей для виконання професійних завдань доцент кафедри маркетингу д.е.н. Дрокіна Н.І. та cт.викладач кафедри маркетингу Недопако Н.М. взяли участь у I Міжнародній науково-теоретичній конференції Interdisciplinary research: scientific horizons and perspectives 12 березня 2021 року у м. Вільнюс, Литва. Конференцію внесено в перелік Міжнародних наукових конференцій ResearchBib. Захід було включено до Каталогу міжнародних наукових конференцій ACADEMIC RESEARCH INDEX.

На конференції була представлена наукова робота на тему «Інтерактивний контент в Інтернет-маркетингу підприємства». В роботі розглянуто актуальність, переваги та недоліки використання інтерактивного контенту в Інтернет-маркетингу, розглянуто види інтерактивного контенту, який має найбільший вплив на користувача на початковому етапі, етапі розгляду та етапі прийняття рішення його  байєр подорожі. Робота була внесена до збірнику з матеріалами конференції, якому присвоєно закордонний ISBN та унікальний DOI. Збірник відображається в CrossRef та OUCI. Робота у збірнику має індексацію Google Scholar.

Матеріали знаходяться у відкритому доступі на платформі Open Journal System: https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/scientia/issue/ view/12.03.2021

За результатами роботи конференції, викладачі отримали міжнародні сертифікати участі. Сертифікат участі у конференції містить рекомендацію щодо зарахування не менше 0,1 кредиту ЄКТС (3 години) за результатами самоосвіти, як форми професійного навчання для науково-педагогічних та педагогічних працівників, державних службовців, медичних працівників та інших фахівців, що проходять підвищення кваліфікації.

Дякуємо організаторам конференції за надану можливість обмінюватися досвідом та отримувати нові знання з маркетингу!

 

Фотографії

Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 387