XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Навіщо маркетинг підприємцю? (Три бізнес-ідеї Анжеліки Неділько з МРД-21)

12:59, 10-04-2021

Маркетологи всього світу підтримують глобальну ініціативу ООН щодо розвитку креативності та інноваційності представників малого та середнього бізнесу і 15-21 квітня 2021 р. святкують «Всесвітній тиждень і день креативності та інновацій», присвячений досягненню Цілей Стійкого Розвитку.

Серед наших маркетологів і випускників також є успішні підприємці, які починають бізнес вже під час навчання.

Однією з найпоширеніших помилок починаючого підприємця вважається незнання основних правил маркетингу або невміння їх використовувати. Тому у багатьох бізнесменів, які ледь почали свою діяльність, швидко опускаються руки, а всі спроби «розкрутити» свою справу виявляються безуспішними. В результаті чого прикладені зусилля стають марними, а бізнес-ідея залишається нереалізованою.

Що ж робити, якщо власна справа не приносить дохід? Як її розкрутити? Чому у одних бізнес процвітає, а в інших нічого не виходить, як би вони не старалися. Здавалося б, є необхідні кошти і знання,  використовується реклама, а прибуток все одно не змінюється.

Кращим рішенням цієї проблеми є маркетинг, суть якого полягає в просуванні товарів і послуг. Завдяки правильній його організації, бізнес починає поступово процвітати і приносити хороший дохід.

Бізнес можна назвати прибутковим, якщо він приносить стабільний дохід з мінімальними витратами, вирішила студентка МРД-21 Анжеліка Неділько і реалізувала на батьківщині аж три свої креативні бізнес-ідеї: ПП «Квіткова мрія» зайнялось виготовленням і продажем смачних букетів, тортів на замовлення і букетів з мила - креативних та недорогих подарунків до свят, для рідних та близьких.

Як відомо, основним джерелом доходу підприємця є нові або постійні клієнти, які користуються вашими послугами. Без покупця не буде прибутку, а значить, бізнес не зможе довго існувати. Більше клієнтів - успішніше бізнес.

Підприємцю необхідно розумітись на принципах маркетингу та вміти самостійно просувати власні товари та послуги в Internet.

Щоб люди дізналися про вас, потрібно заявити про себе в Internet  і соціальних мережах, вирішила Анжела, і зробила простенькийи сайт інтернет-магазину на WordPress, а також акаунти в соціальних мережах Фейсбук і Інстаграм.

Як говорить Анжела, в цьому їй допомогли знання з таких дисциплін як «Маркетинг», «Інтернет-маркетинг», «Електронний бізнес», які читаються маркетологам в ДУТ вже на 1 і 2 курсах.

І бізнес пішов, замовлення почали надходити не тільки з рідної Кобижчі, а і з усієї України.

Тож, вже на другому курсі студенти спеціальності «Маркетинг» можуть застосовувати набуті знання, навички та вміння на практиці, успішно реалізуючи власні  бізнес-ідеї!!! Побажаємо нашим підприємцям успіху і натхнення!

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 405