XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Впровадження результатів он-лайн тренінгів в рамках проекту ERASMUS «Цифровізація економіки як елемент сталого розвитку (DigEco)» у навчальний процес підготовки маркетологів

19:14, 22-04-2021

Завідувач кафедри маркетингу Виноградова Олена Володимирівна в межах ERASMUS+ project 618270-EPP-1-2020-1-LT-EPPKA2-CBHE-JP «Цифровізація економіки як елемент сталого розвитку» (DigEco) протягом 25 лютого 2021 - 23 березня 2021 відвідувала он-лайн тренінги, організовані Університетом Миколаса Ромеріса (Литва).  Найбільшу зацікавленість викликали теми:  «Блокчейн, управління інноваціями та руйнівні технології», «Цифровий маркетинг у дії», «Дизайнерське мислення», «Цифрові бізнес-моделі», «Аналітика великих даних та бізнес-аналітика», «Цифрова ефективність в бізнесі та економіці», «Цифрова грамотність», «Аналіз даних для маркетингу». В результаті знайомства з сучасними Digital технологіями маркетингу, менеджменту та економіки було оновлено зміст освітніх компонентів освітньої програми з маркетингу.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 212