XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

У НАС ПЕРЕМОЖЕЦЬ! Вітаємо студентку–маркетолога Світлану Богуш з III місцем на Всеукраїнській студентській олімпіаді з «Англійської мови та математики»!

10:49, 23-04-2021

Вітаємо Світлану Богуш, студентку 1 курсу спеціальності «Маркетинг» групи МРД-11 з перемогою на Всеукраїнській студентській олімпіаді з «Англійської мови та математики» серед студентів 1 та 2 курсів 1-2 квітня 2021 року. За результатами виконаних завдань вона зайняла III місце серед студентів 1-го курсу.

В олімпіаді цього року взяли участь 250 студентів з Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського, Національного університету «Львівська політехніка», Національного університету «Запорізька політехніка», Державного університету телекомунікацій та Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича.

Дякуємо викладачам університету, які мають добру традицію готувати наших студентів до участі у Всеукраїнських студентських олімпіадах з англійської мови та математики.

Вітаємо переможницю!

Незважаючи на непрості умови дистанційного навчання під час карантину через пандемію коронавіруса, вона досягла відмінних результатів!

Бажаємо успіхів і майбутніх перемог!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 736