XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Друзі, ми вітаємо вас з Днем вишиванки!

16:37, 20-05-2021

Вишиванка є символом краси, здоров'я і щасливої долі. Її вважають оберегом української нації. Вишита сорочка символізує сімейні цінності – пам'ять роду, вірність і любов. Сьогодні День вишиванки не національне свято, а всесвітнє! День вишиванки – свято, покликане сприяти єдності й процвітанню українського народу. Традиційно відзначається в третій четвер травня.

Історія свята. Ідея проведення такого свята виникла в Чернівецькому національному університеті навесні 2006 року. Один зі студентів прийшов на пари в вишиванці, яка тоді була ще не дуже популярним одягом на щодень. Студентка Леся Воронюк запропонувала всім в університеті прийти у вишитих сорочках. На першу таку акцію зібралося не більше 10 студентів з факультетів історії, політології та міжнародних відносин.

Тоді виникла ідея створити особливе свято, присвячене цій красивій деталі української культури. Причому, це мав бути саме робочий день. Тому згодом зупинилися саме на третьому четвергу травня.

Відтоді День вишиванки еволюціонував з невеликої студентської акції в глобальний міжнародний рух для українців по всьому світу.

Маркетологи ДУТ люблять це свято і завжди його підтримують!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 007