XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Успішний захист кваліфікаційних робіт зі спеціальності «075-Маркетинг» - підтвердження високого рівня кваліфікації бакалаврів!

09:23, 21-06-2021

З 15 по 18 червня відбувся захист кваліфікаційних бакалаврських робіт у студентів спеціальності «075-Маркетинг» Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва. День за днем за трибуною лабораторії Digital-маркетингу та Google – аналітики гідно, впевнено та сміливо відстоювали свої дослідження, ідеї та пропозиції 33 студенти денної та  10 студентів заочної форми навчання. В цьому їм допомогли їх керівники – досвідчені та високопрофесійні викладачі кафедри маркетингу.  Тематика дипломних робіт була вкрай актуальною та відповідала сучасним реаліям. Виступи студентів були на найвищому професійному рівні. Кваліфікаційні роботи відрізнялись не лише різними теоретичними аспектами маркетингової діяльності, а й практичним спрямуванням, чим викликали жваву дискусію та цікаві запитання членів екзаменаційної комісії, на які наші студенти давали аргументовані, змістовні відповіді.

 

Кафедра маркетингу Державного університету телекомунікацій вітає бакалаврів із яскравим захистом дипломних робіт , успішно зданим  іспитом на самостійність,  наполегливість та професіоналізм!

Зичимо Вам так само успішно реалізувати усі ваші найбажаніші мрії.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 991