XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Вітаємо маркетологів з важливим досягненням у житті - отриманням дипломів бакалаврів!

14:55, 30-06-2021

Дорогі випускники!

Вітаємо вас з великим і важливим досягненням в житті - із закінченням університету!

За ці чотири роки кожен з вас прожив своє дивовижне і неповторне студентське життя.

Ви по-справжньому подорослішали, придбали професійні навички і компетенції маркетологів.

Бажаємо, щоб накопичені знання, стали в нагоді для майбутнього багатогранного і неймовірно насиченого життя.

Перед вами відкривається дійсно справжнє життя, попереду ще більш значимі досягнення, не зупиняйтеся на досягнутому!

Вірте в свої здібності, не втрачайте щирості і пробивайтеся завжди і всюди!

Допомагайте один одному робити кар'єру і пам'ятайте, що Ви члени великої команди випускників Кафедри Маркетингу ДУТ.

Тут вам завжди будуть раді і завжди допоможуть.

Бажаємо успішної кар'єри, удачі і яскравого та творчого життя!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 481