XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Студентка-маркетолог Марія Заєць прийняла участь у Міжнародному кейс-чемпіонаті бізнес-ідей "Make it bright" від JTI

09:43, 30-07-2021

На протязі травня - червня 2021 року студентка 2 курсу Державного університету телекомунікацій  спеціальності «Маркетинг»  Марія Заєць приймала участь у Міжнародному кейс-чемпіонаті бізнес-ідей "Makeitbright" від компанії JTI.

Make It Bright – це більш ніж кейс-чемпіонат. Це платформа сучасних викликів бізнесу, місце розвитку маркетингового мислення та середовище підтримки підприємництва.

Під час проходження даного кейс-чемпіонату, Марія:

  • отримала досвід роботи над справжнім кейсом, яким доповнила своє резюме;
  • пройшла інтенсив MakeIt BrightIdeas   Lab з інсайтами від JTI та «прокачала» креативне маркетингове мислення для розробки ідей;
  • прокачала hard та soft skills;
  • навчилася працювати з даними, виступати, вибудовувати комунікації та багато чого іншого;
  • працювала разом з найкращою командою та чудовим наставником, який допомагав набуті знання розставити по поличкам та зрозуміти, що є що;
  • дійшла до чвертьфіналу;
  • а також отримала дуже приємні та корисні подарунки за виграш у конкурсі від компанії  JTI :)

Бізнес-ідея, яку Марія розробила разом із напарницею по команді у цьому чемпіонаті -  стосувалася дуже актуальної проблеми сьогодення – захисту від COVID-19 за допомогою кисневих масок. З матеріалами бізнес-ідеї студенток можна ознайомитися у презентації.

Як говорить Марія, вона дуже вдячна за такий чудовий досвід керівникам проєкту MakeIt Bright та усім, хто доклав зусиль до цієї масштабної події!

Колеги, не проходьте осторонь сучасних проблем! Маєте креативні ідеї або можете чимось допомогти навколишньому середовищу, людству? Звертайтесь до Марії Заєць, в гурток «ІТ-маркетолог». Вам завжди нададуть відповідну допомогу, допоможуть оформити Вашу ідею належним чином, сформувати команду тощо.

Довідково:

JTI (Japan Tobacco International)  — міжнародний тютюновий підрозділ Japan Tobacco, провідного міжнародного виробника тютюнових виробів. Штаб-квартира компанії знаходиться в Женеві, Швейцарія, компанія продає свої бренди в 120 країнах.

Кейс-чемпіонат MakeIt Bright – це змагання, під час якого учасники, студенти і випускники ВНЗ, в командах вирішують бізнес-завдання. Ці завдання розробляють партнери чемпіонату – великі компанії. Учасникам дозволено звертатися за допомогою до експертів і консультантів. Представники компаній (члени журі) оцінюють результати вирішення кейсів.

Документи

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 136