XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Креативний викладач – запорука розвитку креативності у студентів-маркетологів!

13:26, 24-11-2021

«Креативне мислення: Технології змін» - такий онлайн-інтенсив від культурно-освітнього проекту «Креативна країна» пройшла доцент кафедри маркетингу Ірина Совершенна.

Креативність сьогодні - не просто дань моді, а найбільш затребуване Soft  skill (м’яка навичка) сьогодення, одна з найголовніших навичок 21-го сторіччя, які будуть потрібні випускникам – маркетологам для кар’єрного успіху після закінчення університету.

«Креативність» – це здатність людини створювати принципово нові ідеї, знаходити оригінальні рішення, відхилятися від традиційних схем мислення, здатність вирішувати проблеми. Це бачення проблем під іншим кутом і їх вирішення унікальним чином.

Креативність у маркетингу –– важлива складова успіху просування товарів або послуг. Саме креативність може зробити бренд унікальним, вирішити важке завдання щодо залучення, завоювання та утримання споживачів.

Креативне мислення можна і необхідно розвивати маркетологам, воно включає в себе:

  • вміння застосовувати різні методи активації креативності;
  • вміння застосовувати техніки креативного мислення для генерації принципово нових ідей;
  • розробку власних методик з розвитку креативного мислення з урахуванням аспектів нейро-психології та фізіології людини;

Під час інтенсиву учасники дізналися:

  • З чого почати розвиток креативності.
  • Чому креативні від народження діти з часом втрачають цю здатність.
  • Що таке шаблонне мислення та як воно впливає на життя.
  • Які вправи допоможуть активувати креативність.
  • Що таке технології креативного мислення.
  • Як застосовувати змінені стани свідомості для створення креативних ідей.
  • Що таке культура креативного мислення?
  • Як креативне мислення може вплинути на розвиток України?

Культурно-освітній проєкт «Креативна Країна», що був організатором заходу,  спрямований на вивчення, розвиток та популяризацію креативного мислення в Україні. Засновники проекту переконані в тому, що креативність може стати тією цінністю, яка об’єднає українське суспільство. Місія проєкту: шляхом поширення технологій креативного мислення формувати в Україні культуру креативного мислення, сприяти розвитку України як інноваційної креативної країни, в якій все має бути організовано для розкриття та розвитку творчого потенціалу людини! Мета проєкту: сформувати в Україні мережу ініціатив з дослідження, вивчення, розвитку та популяризації креативного мислення, закласти фундамент для подальшої розбудови інноваційної успішної країни.

Слова вдячності ведучому онлайн-інтенсиву Віталію Фасолі — досліднику креативного мислення, тренеру творчих станів, засновнику проєкту «Креативна Країна», TEDx спікеру за змістовність, професіоналізм та СУПЕР менторство під час всього спілкування!!!

Культурно-освітній проект «Креативна країна» - однозначно РЕКОМЕНДУЄМО!!! Нашою спільною Українською цінністю, яка всіх об’єднає, може стати креативне мислення!

Нові ідеї, практики з розвитку креативного мислення знайшли своє втілення в матеріалах для вивчення у новій дисципліни кафедри маркетингу «Інсайти маркетингової активності», яка передбачає формування у студентів навичок з розвитку креативності, технології креативного мислення.

Сучасний маркетинг – не просто наука, а мистецтво, дуже жива річ, яка швидко змінює світ, і сама змінюється разом із ним. Це не просто теоретична дисципліна, це практичне управління будь-яким бізнесом, яке включає аспекти креативності.  

Викладачі кафедри маркетингу постійно є у русі самих сучасних новацій і з задоволенням передають свої знання студентам.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 256