Укр.   Рус.   Eng.

Державний Університет Телекомунікацій

Додатковий набір 2019

Відбулось засідання Студентської ради ННІМП

Відбулось засідання Студентської ради Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва.

Шановні студенти!

09.02.18 в Студентському центрі Державного університету телекомунікацій відбулось засідання Студентської ради ННІМП на чолі Головою Студентської ради Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва - Лазоренко Анастасією.

На засідані був присутній директор Навчально-наукового інституту Менеджмнту та підприємництва - ФЕДЮНІН СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ.

Були підбиті підсумки роботи за І семестр 2017-2018 навчального року, оголошений  план роботи на лютий місяць. Визначений новий формат роботи для профорієнтаційних робіт, поставлений план задач на лютий та визначений новий склад інформаційного відділу. Ми прикладаємо досить великі зусилля, щоб створити для Вас найкращі умови навчання та проведення свого дозвілля. Сподіваємось виправдати ваші очікування та бути опорою та підтримкою. В свою чергу просимо Вас брати активну участь в заходах та висловити свої побажання та пропозиції щодо покращення навчального процесу, проведення цікавих проекті для урізноманітнення Вашого дозвілля та Університету в цілому.

З приводу питань та пропозицій звертайтеся до Голови студентської ради інституту менеджменту та підприємництва – Лазоренко Анастасією (063-469-75-06)

Фото тут: http://lsd.dut.edu.ua/ua/galleries/1/category/7/view/4 

Оцініть новину:
5

Читайте також

ДОДАТКОВИЙНАБІРНАНАВЧАННЯ –З2 ВЕРЕСНЯ 2019 р. УДержавномууніверситетітелекомунікацій оголошенододатковийнабірнанавчаннядля здобуття ступеняба..
Студенти-відмінники Навчально-наукового інституту інформаційних технологій 1 Москаленко Павло Сергійович КНД-11 2 Алтинніков Дмитро..

Ключові слова

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Ми зможемо надати Вам необхідну інформацію та рекомендації щодо вступу до ВНЗ під час вступної кампанії.
Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.


Переглядів: 1 734
^