Укр.   Рус.   Eng.

Державний Університет Телекомунікацій

Науковий семінар навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва

НАУКОВИЙ СЕМІНАР НАВЧАЛЬНО-НАУКОВОГО ІНСТИТУТУ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА

«СОЦІАЛЬНО ЕКОНОМІЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ»

Шановні студенти!

20.03.2018 р. о 14:00 в Студентському центрі відбудеться науковий семінар, який організовує та проводить Студентська рада Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва та відділ з питань соціальних та навчальних проблем студентства

Тематика: «Законодавча і регулярна середовище що стимулює впровадження і розвиток 4G і 5G розвиток мереж та інноваційних послуг, сучасні підходи до управління в державних та приватних секторах»

Тези доповіді надаються в обсязі 1-2 сторінки

формату А4 на одній з робочих мов конференції (українська, російська, англійська),

редактор Word, шрифт Times New Romаn, кегль 12, міжрядковий інтервал 1,

поля: верхнє та нижнє – 1,5 см, ліве -2,5 см, праве – 1 см.

Формули в редакторі Equation 3,0.

 

ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ:

назва доповіді (великими літерами),

ПІБ, вчений ступінь, наукове звання, назва установи чи організації (курсивом),

анотація (50-100 слів, мовою конференції (курсивом)) – 11 шрифт.

У кінці тез надається перелік використаної літератури (до 4-х найменувань, 10 кегль, курсивом).

Ілюстрації до доповідей виконуються в електронному вигляді для демонстрації на мультимедійному проекторі.

 

Доповіді та виступи не редагуються, автор несе відповідальність за науковий зміст та оформлення матеріалів.

________

Матеріали учасників семінару буде опубліковано в електронному збірнику матеріалів Наукового семінару Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва

«Соціально-економічні проблеми розвитку телекомунікацій»

Участь у семінарі та публікація БЕЗКОШТОВНІ

Тези доповідей надсилати до 18.03.2018 року на e-maіl: anastasialazorenko999@gmail.com

За деталями звертайтесь до

Голови студентської ради Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва

Лазоренко Анастасії Вячеславівни за номером 38 (063) 469 75 06

Оцініть новину:
2

Читайте також

Кафедра «Системного аналізу» запрошує на навчання на 2-й або 3-й курс студентів випускних курсів коледжів. Особливо привабливою ця пропози..
В період з 22.05 по 28.05 в Державному університеті телекомунікацій були проведені вибори нових голів Студентської Ради в кожному навчально-науковому ..
28травняу фінес залі Університету пройшли вибори Голови Студентської ради Державного університету телекомунікацій! За результатами підрахунку та..

Ключові слова

Вступ 2019

Бажаєте навчатись у сучасному ВНЗ на обладнанні останнього покоління провідних компаній світу, поглиблено вивчати англійську мову впродовж навчання, отримати міжнародні сертифікати для успішного працевлаштування від всесвітньо відомих IT компаній світу?

Лише у нас Ви отримаєте престижну та якісну освіту, сучасні теоретичні знання та практичні уміння і навики за спеціальністю та гарантовано отримаєте перше високооплачуване робоче місце по закінченню навчання.

Ви можете вступити на 1 або 2 або 3 курс чи перевестись з іншого ВНЗ на 2 або на 3 курс до Державного університету телекомунікацій!

Деталі вступу 2019:

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Ми зможемо надати Вам необхідну інформацію та рекомендації щодо вступу до ВНЗ під час вступної кампанії.
Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.


Переглядів: 1 650
^