XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Кафедра маркетингу вітає всіх з днем маркетолога!

11:11, 25-10-2021

Відчуваєте цей аромат в магазині? А нову рекламу по телевізору бачили? А про конкурентну війну на ринках збуту? Ні, не чули? І правильно, адже сьогодні маркетологи склали всі свої бойові інструменти в шухляди і святкують день маркетолога.

Любі наші студенти-маркетологи, викладачі-маркетологи, гості-маркетологи і просто - любі друзі, від щирого серця вітаємо Вас з Днем маркетолога - святом професії, що змінює світ!

Нехай кожен ваш проект буде потрібним і безумовно успішним, продажі завжди йдуть вгору, конкуренти здаються без бою, ідеї для нових проектів та реалізацій ллються рікою!

Щиро бажаємо Вам бути наполегливими, рішучими, креативними, сміливими, сильними та з набитим гаманцем!

Пам'ятайте, успіх є тільки там, де в нього вірять і докладають зусиль - це незамінні інгредієнти, які можуть відкрити для вас нові горизонти.

А кафедра маркетингу завжди вірить і докладає зусилля в кожного студента та викладача, адже всі ви – найкращі!

Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 291