XS
SM
MD
LG
 Рекомендації з профілактики COVID-19
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Державний університет телекомунікацій приймав делегацію Турецької Республіки

15:58, 11-04-2016

07 квітня 2016 року Державний університет телекомунікацій приймав делегацію Турецької Республіки.

До складу делегації входили 2 особи, екс-Міністр освіти і депутат Парламенту Туреччини, Недждет Текін, а також професор, представник Центру міжнародної освіти Університету Сент-Клауд, США, Неджаті Созуоз.

На початку зустрічі, Турецьким гостям, керівному та викладацькому складу Університету телекомунікацій було запропоновано переглянути презентацію щодо місця та майбутніх перспектив Державного університету телекомунікацій на ринку освіти України. Після цього були обговорені питання майбутніх партнерських відносин між Україною та Туреччиною на фоні потепління відносин між нашими країнами. В своїй доповіді пан Недждет Текін зазначив, що оскільки Україна знаходиться до Туреччини набагато ближче, ніж інші європейські країни, то відносини між нашими країнами, саме з питань освіти, мають бути тіснішими.

Під час невеликої екскурсії по університету гості відвідали лабораторії та сучасні навчальні класи. 

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 098