XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Збитки українських та світових компаній від інформаційних витоків

11:10, 29-10-2015

За підсумками 2014 року українські компанії втратили $ 25 млн з причини інформаційних витоків. Після великого скандалу з Sony Pictures торік компанії все активніше займаються проблемою захисту власних даних і готові інвестувати додаткові кошти у їх збереження.

Захищатися є від чого: щодня у світі відбувається близько 100000 кібератак. Згідно з інформацією агентства Zecurion, втрати від витоку інформації за рік склали більше $ 18 млрд. На підставі звіту Zecurion Forbes підготував порівняльну характеристику обсягів та специфіки інформаційних витоків у світі та Україні.

Втім, кібератаки - не єдина причина втрати даних: великий відсоток займає втрата фізичних (флешки) і нефізичних (друковані матеріали) носіїв.

Україну в масштабі світових втрат майже не видно: $ 25 млн проти $ 18 млрд. Найчастіше інформацію крадуть через веб-сервіси та фізичні носії.

У половині компаній лише одна людина займається захистом інформації даних, тоді як 4 з 5 компаній стикалися з витоком даних. Крадуть найчастіше інформацію про клієнтів прямо з CRM.

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 367