XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Науково-технічна конференція “Актуальні проблеми забезпечення інформаційної безпеки держави”

12:26, 02-12-2014

ОРГКОМІТЕТ КОНФЕРЕНЦІЇ

Голова:

Толюпа Сергій Васильович д.т.н, професор, директор Навчально-наукового інституту захисту інформації Державного університету телекомунікацій

Заступник Голови:

Шевченко Віктор Леонідович завідувач кафедрою Управління інформаційною безпекою Навчально-наукового інституту захисту інформації Державного університету телекомунікацій

Члени програмного комітету:

Богданович Володимир Юрійович д.т.н, професор, професор кафедри Управління інформаційною безпекою Навчально-наукового інституту захисту інформації Державного університету телекомунікацій

Бурячок Володимир Леонідович. д.т.н., с.н.с., завідувач кафедри інформаційної та кібернетичної безпеки Навчально-наукового інституту захисту інформації Державного університету телекомунікацій

Розорінов Георгій Миколайович д.т.н., професор, завідувач кафедри Систем захисту інформації Навчально-наукового інституту захисту інформації Державного університету телекомунікацій

Оксіюк Олекесандр Глебович, д.т.н., професор, завідувач кафедри кібербезпеки та захисту інформації, факультет інформаційних технологій Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Самохвалов Юрій Якович, д.т.н, професор, професор кафедри кібербезпеки та захисту інформації, факультету інформаційних технологій Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Юдін Олександр Констянтинович д.т.н, професор, Інститут комп’ютерних технологій Національного авіаційного університету;

Яремчук Юрій Євгенович д.т.н, професор, завідувач кафедрою Управління інформаційною безпекою Вінницького Національного університету України.

Організаторами науково-технічної конференції є:

  • Навчально-науковий інститут захисту інформації Державного університету телекомунікацій;
  • Факультет інформаційних технологій Київського національного університету імені Тараса Шевченка;
  • Інститут комп’ютерних технологій Національного авіаційного університету;
  • Військовий інститут телекомунікацій та інформатизації;
  • Національний університет “Львівська політехніка”
  • Вінницький Національний університет
  • Національна академія оборони України
  • Академія Служби безпеки України
  • Інститут спеціального зв’язку та захисту інформації

Робочі мови: українська, російська, англійська

КОНТРОЛЬНІ ДАТИ

До 10 грудня 2014 р. — реєстрація та прийом матеріалів тез доповідей,  

18 грудня 2014 року —  12.00 – 18.00 відкриття  та робота конференції.

В ході конференції планується розглянути:

  • науково-технічні та практичні аспекти розроблення та використання засобів технічного захисту інформації;
  • методи, засоби і заходи забезпечення інформаційної безпеки та безпеки інформаційно-телекомунікаційних систем.

СЕКРЕТАРІАТ КОНФЕРЕНЦІЇ

Складанний Павло Миколайович

Тел.:   (044) 249-29-17

E-mail: IKB_DUT@i.ua

Державний університет телекомунікацій

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Національний авіаційний університет

Вінницький національний університет

Національний університет “Львівська політехніка”

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 13 687