Укр.   Рус.   Eng.

Державний Університет Телекомунікацій

Засідання Президії Науково-методичної комісії з інформаційної безпеки

28 листопада 2013 року в ході засідання Президії Науково-методичної комісії  з інформаційної безпеки (1701) Відділення вищої освіти Науково-методичної ради МОН з питань освіти за участю д.т.н., професора Толюпи С.В., д.т.н., професора Богдановича В.Ю., д.т.н., професора Розорінова Г.М., д.т.н., с.н.с. Бурячка В.Л., к.т.н. доцента Богуша В.М., як повноправних  представників від Державного університету телекомунікацій були розглянуті питання щодо:

  • порядку впровадження галузевих стандартів освіти у галузі інформаційної безпеки (1701);
  • стану справ щодо розроблення засобів діагностики для дисциплін навчального плану бакалавра;
  • вироблення  концепція підвищення ефективності підготовки ІТ-фахівців в Україні.

ПОВІДОМЛЕННЯ

6 березня 2014 відбулося чергове засідання Президії Науково-методичної комісії  з інформаційної безпеки (1701) Відділення вищої освіти Науково-методичної ради МОН з питань освіти. В його роботі прийняли участь провідні фахівці Навчально-наукового інституту захисту інформації Державного університету телекомунікацій д.т.н., професор Толюпа С.В., д.т.н., професор Богданович В.Ю., д.т.н., професор Розорінов Г.М., д.т.н., с.н.с. Бурячок В.Л., к.т.н. доцент Богуш. В.М. Результатом роботи Комісії стало затвердження проектів галузевих стандартів вищої освіти за ОКР «бакалавр» (засоби діагностики) в галузі знань 1701 – інформаційна безпека.


Фотографії

Оцініть новину:
0

Ключові слова

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Ми зможемо надати Вам необхідну інформацію та рекомендації щодо вступу до ВНЗ під час вступної кампанії.
Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.


Переглядів: 24 872