XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Профорієнтаційна робота кафедри менеджменту

15:10, 11-11-2016

Випускники 2017 року вже зараз мають визначитися зі своєю майбутньою спеціальністю і забезпечити підготовку до ЗНО за обраними предметами. Завдання вищих навчальних закладів на цьому етапі – проінформувати потенційних абітурієнтів про себе, свої можливості і перспективи підготовки спеціалістів.

Викладачі кафедри менеджменту проводять активну профорієнтаційну роботу. 11.11.2016 року пройшла зустріч з випускниками середньої загальноосвітньої школи №99 м. Києва. Школярам розповіли про університет, його здобутки і переваги в підготовці фахівців-управлінців сфери телекомунікацій, надали роздатковий рекламний матеріал.

Школярі активно задавали питання про університет, можливість довузівської підготовки, організацію навчання і, найголовніше – про перспективи працевлаштування за отриманою професією.

Висловлюємо подяку директору школи Собчук Галині Миколаївні за теплий прийом, організацію зустрічей з учнями школи.

Читайте також

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 2 246