XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Презентація освітніх програм кафедри

10:15, 21-08-2017

Кафедра менеджменту презентувала оновлені програми зі спеціальності 073 – «Менеджмент» та 074 – «Публічне управління та адміністрування».

Суттєвими новаціями усього навчального процесу щодо підготовки фахівців з менеджменту та публічного управління стали: посилення вимог до мовної підготовки та те що вже з першого курсу студент отримує практичні уміння та навички відповідно до запитів роботодавців та викликів сьогодення.

Крім того, значно підвищена практична складова. Після проходження студентами навчання у лабораторії “Навчально-тренувальна фірма” за результатами успішно складеного сертифікаційного екзамену студентам надається можливість отримання сертифікату компанії «1С:», «Парус» та іменного сертифікату «Внутрішній аудитор СМЯ (система менеджменту якості)» від міжнародної компанії «Бюро Верітас (Bureau Veritas)» (Франція).

Більш детально з презентацією можна ознайомитися у файлі.

Читайте також

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 3 972