XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

ХТО НАВЧАЄТЬСЯ ЗАОЧНО

13:35, 23-03-2018

Студенти-заочники – категорія особлива і цікава.  Їхнє ставлення до навчання в університеті є предметом додаткової уваги. По-перше, всі вони, як правило, вже працюють. Це посилює мотивацію до навчання. Вони на практиці спостерігають ставлення до тих працівників, які мають вищу професійну освіту і які її не мають. На особливу довіру і повагу заслуговують працівники, які суміщають роботу із навчанням. Ця категорія є справжнім резервом для подальшого кар’єрного росту. У цьому плані цікавим представляється мотивація до навчання. І керівник, і трудовий колектив схвально ставляться до таких працівників. І студенти таким ставленням до себе дорожать. Де працюють наші студенти-заочники? Наприклад, група МНЗ-31 – майбутні кваліфіковані менеджери. 80 відсотків групи вже працюють менеджерами на різних підприємствах. І це лише третій рік навчання!  Картина гідна поваги!

Є розхожа думка, що заочники «с прохладцей»  ставляться до навчання. Безумовно, є й такі, але слід, справедливості ради, сказати, що серед студентів денної форми навчання таких, чомусь, значно більше. Напевно, у працюючих студентів-заочників вищий рівень особливої відповідальності. Ця властивість формується у процесі роботи: безвідповідальні довго не затримуються на робочому місці. Недавно  студенти групи МНЗ-31 складали іспит з дисципліни «Менеджмент і адміністрування». Склали досить успішно. Але, допуском до іспиту була самостійна творча робота за визначеними темами. Результати хороші. Виконали всі. А серед цих робіт були такі, які не можна не відзначити. Це робота Олени Коваленко «Інформаційна складова економічної безпеки підприємства». Виконана зі знанням суті питання, на приклади конкретного підприємства. А Дмитро Єфимчук виконав свою роботу з проблем антикризового менеджменту як справжній спеціаліст в цій галузі.

Студенти цінують своє навчання в університеті, відчувається самоповага. А про університет дізналися, в основному, через знайомих, які у нас навчаються або ж навчалися. Безумовно бачили інформацію і в Інтернеті, але, все одно, зверталися з уточненнями до тих, хто безпосередньо зв’язаний з університетом. Є й такі, що познайомилися з університетом на виставці «Освіта і кар’єра».  Всі володіють необхідними комп’ютерними програмами, які засвоїли ще до вступу.

Що слід сказати. Студенти-заочники – це цінний резерв університету. І, в першу чергу, в плані профорієнтаційної роботи, бо вони несуть правдиву інформацію про університет у свої трудові колективи. І, по-друге, вони мають реальну можливість надавати нашим випускникам допомогу у подальшому працевлаштуванні.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "073 - Менеджмент" кафедри Менеджменту та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 4 054