Укр.   Рус.   Eng.

Державний Університет Телекомунікацій

Додатковий набір 2019

Бізнес-тренінг «Соціальні мережі в бізнесі»

14 березня відбудеться черговий бізнес-тренінг на тему «Соціальні мережі в бізнесі». Проводить тренінг Ольга Філіна – директор по роботі з клієнтами в Агентстві маркетингових комунікацій URBANIST, автор книги «Facebook-ефект для бізнесу і самопіару», координатор проекту «Україна-Норвегія» в Міжнародному фонді соціальної адаптації, експерт з просування бізнесу в соціальних мережах Facebook, Twitter, Linkedin і YouTube та ін.

Основний час чергового бізнес-тренінгу буде присвячено просуванню бізнесу в соціальній мережі Instagram. За умови успішного проходження бізнес-тренінгу слухачам будуть видані сертифікати.

Початок бізнес-тренінгу о 9:45, захід відбудеться у 415 ауд. – спеціалізованій лабораторії кафедри менеджменту.

Запрошуємо всіх бажаючих.

Оцініть новину:
16

Читайте також

Список рекомендованих на зарахування на ОС «Бакалавр» на базі ОС «Молодший спеціаліст» (Денна форма навчання) Список рек..
07:45, 05-08-2019
Студенти кафедри військової підготовки Державного університету телекомунікацій після закінчення навчального збору були приведені до складання Військов..

Ключові слова

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Отримати консультацію

у завідувача кафедри
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Ми зможемо надати Вам необхідну інформацію та рекомендації щодо вступу до ВНЗ під час вступної кампанії.
Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 


Переглядів: 753
^